Pakendikeskus jõuab TV3 aastavahetuse programmi. Viiderfeld: saates tehakse mingil määral Eesti turunduse ajalugu
Kõigepealt levisid Pakendikeskuse vaimukad postitused sotsiaalmeedias, seejärel hakkasid reklaamidest kirjutama ajalehed, nüüd on jõutud järgmise verstapostini: vana-aasta õhtul on TV3 kanalil eetris saade “Reklaamiklubi 2.0”, mis on valminud loovagentuuri Tabasco ja Pakendikeskuse koostöös.
Saate filmiplakatlik visuaal lubab meile kogu tõde heast reklaamist, seda 20 episoodi ning 38 karakteri abil.
Pakendikeskuse eilsest Facebooki postitusest leiab, et “aastavahetus on soovide täitumise aeg ja 31. detsembril täpselt kell 21.00 täitub kõikide nende inimeste soov, kes tahavad teada, kes ikkagi on see reklaamiguru Pakendikeskuse reklaamide taga. Lisaks avaldab guru kogu tõe heast reklaamist ja saate lõpus näete ka Pakendikeskuse kõige uuemat klippi.”
Uurisime Tabasco loovjuhilt Indrek Viiderfeldilt, mida see kõik tähendab?
“See on saade, mis on igale turundusinimesele kohustuslik, sest seal tehakse mingil määral Eesti turunduse ajalugu” ütleb ta. “Saates avaldatakse hea reklaami saladus. Lõpuks on turundus jõudnud reklaamiploki asemel reklaamiplokkide ümber ning see peaks rõõmustama iga turundajat. Ei saa kahjuks rääkida kogu saate sisu ette, aga seda saadet nähes peaks olema turundajal selge, milline on hea reklaam ja kuidas seda tehakse.”
Aastavahetus on sündmus, mil kõik kohalikud kanalid paigutavad eetrisse raskekahurvähe ning üritavad üksteist üle trumbata. Kuidas juhtus nii, et üks Eesti bränd soojendab vana-aastaõhtul “Edekabelit?” Kuidas juhtus nii, et üks Eesti bränd sai endale saate absoluutses prime time’s, 12 kuu kõige magusamal ajal?
“Seda ma ei oska öelda,” sõnab Indrek. “Aga väidetavalt tõsteti see sinna sellepärast, et see oli lihtsalt nii hea. Aga eks peab ise vaatama.”
Kõik saavad saadet ise vaadata pühapäeva õhtul kell 21.00 TV3-st.
Autor: Siim Kera