Hot Lipsi avamine T1 keskuses jõudis Euroopa juhtiva PR-konkursi piirkondlikku finaali
Hot Lips Erootikamaailma avamine T1 keskuses jõudis hinnatud PR- ja loovuskonkursi European Excellence Awards Balti kategooria finaali. Avamine toimus eelmise aasta novembri alguses.
Projekti „Sex revolution: From basement to megamall“ viisid ellu Hot Lips, T1 turundustiim ning agentuurid Corpore ja Havas Creative.
“Juba European Excellence Awardsi finaali jõudmine on suur tunnustus ning töövõit kogu projektitiimile. Põhjamaade ja Baltikumi suurima erootikapoe avamine oli edukas tänu läbimõeldud turundusele ja kommunikatsioonile, mis tagas Hot Lipsi kaubamärgi jõulise turuletuleku uuenevas T1-s. Erootikamaailma esimene aasta on olnud väga edukas ja ootusi ületav, uus pood on hästi vastu võetud. Kliendid jõuavad sinna Tallinnast, mujalt Eestist ning külastajate seas on ka palju välismaalasi,” ütles T1 turundusjuht Kertu Rooma.
Eestist on viie finalisti seas veel Samsung Electronics Balticsi projekt „Connecting nature and cinema – The Freestyle hike“ (agentuur Hamburg ja Partnerid) ning kolm finalisti on Leedust.
Võitjad selguvad 8. detsembril Berliinis, prominentse rahvusvahelise žürii otsuse põhjal.
European Excellence Awards on pika ajalooga ning väga hinnatud kommunikatsiooni- ja loovuskonkurss, n-ö PR-i Euroopa meistrivõistlused. Tänavu esitati kõikides kategooriates 700 tööd.
Hot Lipsi avamine pälvis tänavu 25. Kuldmuna konkursil sündmuse/ürituse kommunikatsiooni kategoorias Pronksmuna ning jõudis Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liidu korraldatud Kommunikatsiooniteo konkursi kümne finalisti sekka.
Kommunikatsiooniagentuur Corpore on pälvinud European Excellence Awardsi Baltimaade peaauhinna kahel korral: aastal 2017 vastutustundliku kohviettevõttega Coffee People ellu viidud projekti eest ning 2008. aastal Rehviliidu keskkonnakampaania eest. Lisaks jõudis agentuur 2014. aastal European Excellence Awardsi Baltimaade finaali Altia Eesti (praegu Anora Estonia) ja Saarte Turismiarenduskeskuse koostööprojektiga „Tuulikud korda“ ning 2011. aastal Eesti Pangaliidu eurole ülemineku kampaaniaga. Aastal 2010 oli koostöös Corporega ellu viidud Eesti Ravimitootjate Liidu heategevusprojekt kahe kategooria, Euroopa tervishoiukommunikatsiooni ning Baltimaade kommunikatsiooni finalist.
Autor: Corpore