Soomuk seinal ehk Scoutspataljoni värbamiskampaania
Loovagentuur Creatum riputas Tallinnas Sõpruse puiestee 3 asuva maja seinale tanki.
“Meie taotlus oli luua linnaruumi erilahendus, mis tähelepanu tõmbaks. Seega, mõtlesime proovida midagi, mida (vähemalt Eestis) keegi varem proovinud ei ole – tõsta lahingmasin CV9035 maja seinale. Et reaalne soomuki lahingukaal on siiski üle 30 tonni, siis otsisime partneri, kes suudaks teostada 1:1 mudeli (viitan ja kiidan: ECCOM OÜ). Mudel on teraskonstruktsiooniga, kaetud alumiiniumkomposiitplaadiga, kamuflaaž on saavutatud trükiga, mis lastud otse plaadile. Detailid, mõõdud jm eriomadused vastavad 1:1 reaalsele soomukile. Mudeli kaal on 600 kg,” rääkis Creatumi juht Moonika Kiop.
“Lahingmasina seinale asetamine on metafoor sellest, milleks masin suuteline on ja kaudselt sellest, mis tüüpi võitlejaid Scoutspataljoni otsime: enesekindlaid, vapraid, missiooniga mehi ja naisi, kelle jaoks tõus pole takistus, vaid eesmärk,” selgitas ta.
Vaata videot:
Kampaania nimi: Scoutspataljoni värbamiskampaania
Kampaania erilahenduse periood: Välimeedia erilahendus on seinal 13.01.2020 kuni 2.02.2020.
Kogu kampaania periood: alates 25.11.2019 kuni 2.02.2020
Kampaania kanalid: online, laiendatud välimeedia (lisaks erilahendusele), kinod
Kampaania eesmärk: värvata huvitunuid liituma Scoutspataljoniga (taktikaline eesmärk: suunata sihtgrupp kampaania kodulehele selleks, et nad täidaksid liitumisavalduse)
Klient: Kaitseressurside Amet
Agentuur: Creatum
Loovagentuur Creatum on Turundajate Liit (TULI) liige TULI ühendab turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Liitu kuulub praegu 70 ettevõtet.
Silja Oja, TULI