Smaily ostis Mailbow
Uudiskirjaplatvorm Smaily ostis ära oma ainsa kodumaise konkurendi ja omab nüüd Eestis hinnanguliselt 85% turuosa.
Tehingu tulemusena võtab Smaily üle kogu Mailbow tarkvara, kliendibaasi ja meeskonna ning jätkab Smaily nime all. Nii Smaily kui Mailbow on Eesti meiliturunduse teerajajad ning mõlemad ettevõtted on 10 aasta jooksul toonud turule lahendusi, ilma milleta ei kujutaks paljud turundajad oma päevatööd enam ette.
“Mailbow omandamiseni viis meid ühine eesmärk – ei ole just palju ettevõtteid, kelle DNA-s on tugev soov luua tuleviku turunduslahendusi, mille kasutamine oleks lihtne ning millest saadav kasu selgelt mõõdetav,” kommenteeris Smaily tegevjuht Erkki Markus.
“Alates maikuust oleme alustanud Mailbow teenuste järk-järgulise üleviimisega Smaily platvormile ja loomulikult teeme kõik endast oleneva, et kohanemine uue kasutajaliidesega oleks Mailbow klientide jaoks võimalikult mugav. Klientidele on igakülgseks abiks meie täienenud kasutajatoe meeskond,” lisas ta.
“Klientide jaoks muutuvad meie teenused aja jooksul veelgi mugavamaks, lihtsamaks ja kasulikumaks,” lubas Markus.
Mailbow asutaja Mikk Orglaan plaanib nüüd IT-tööst puhata ja keskenduda hoopis oma välismaistele projektidele.
Smaily on suurim masspostitaja Eestis ja üks suurimaid Baltikumis. Kokku on Smaily’l 10 aastat kogemust, 1000 maksvat klienti ja 10 000 kasutajakontot. Smaily’ga saadetakse iga kuu 100 000 000 kirja. Smaily’l on Eestis hinnanguliselt 85% turuosa.
Lisainfo: Mailbow on nüüd Smaily
Silja Oja, Turundajate Liit