Selgusid rahvusvahelise reklaamifestivali KIAF 2019 võitjad
Laupäeval, 1. juunil jagati Musta mere ääres Odessas auhindu
rahvusvahelise reklaamifestivali KIAF võitjatele. Eesti agentuuridest oli
edukaim Zavod BBDO, kelle “Maailmakoristuspäev” tunnistati kulla vääriliseks.
Fotol: Maailmakoristuspäev Tansaanias. 15. september 2018.
Maailmakoristuspäev võitis KIAF-il kulla integreeritud kampaaniate kategoorias:
Agentuur: Zavod BBDO
Loovjuht: Silvar Laasik
Klient: Teeme ära!
Fotol: Zavod BBDO loovjuht Silvar Laasik ja tegevjuht Tauno Loodus Odessas
Kalevi klipp “Kui panused on kõrged” võitis
filmikategoorias pronksi:
Agentuur: Optimist Creative
Loovjuht: Siim Nikopensius
Tootja: Get Shot Films
Klient: Orkla Eesti
Kulla võitis samas kategoorias Morshynska joogivee
muusikavideo “Vee hääl”, kus kuuleb ja näeb kuulsaid Ukraina
muusikuid nagu DakhaBrakha, Katya Chilly ja Onuka:
Agentuur: ISD Group
Klient: Borjomi
Film craft kategoorias valiti parimaks tööks ellujäämisvarustuse tootja Crate Club suhteliselt veider reklaam, mille autoriks on Ukraina agentuur No Stars:
Vähem veider polnud ka branded content kategooria
võidutöö “Working Dead”, autoriks Gruusia loovagentuur
Leavingstone:
Festivali Grand prix läks tänavu varasemalt ka Minskis White
Square’il laineid löönud Kasahstani panga feministlikule kampaaniale “Forte Femme”.
Case film:
Reklaamfilm:
Agentuur: Voskhod (Venemaa)
Klient: ForteBank
Aasta agentuuri tiitli võitis Ukraina Saatchi & Saatchi.
Kokku esitati KIAF-ile 647 tööd. Sama festivali
raames toimunud PR- ja kommunikatsioonikonkursile Wow Done Awards laekus 314
tööd. Konkursil osales 15 riiki. Töid hindas 5 rahvusvahelist žüriid.
“Suur üllatus oli, et nii palju auhindu läks tänavu Kasahstani,
Gruusia ja Kõrgõztani agentuuridele,” kommenteeris KIAF-I peakorraldaja Maksim
Lazebnik.
Eestist saadeti KIAF-ile tänavu 3 agentuuri poolt 10 tööd, mis on Lazebniku sõnul vähem, kui varasematel aastatel. Eelmisel aastal tõi Tabasco KIAF-ilt Kaitseministeeriumile tehtud töö eest “Naised vormi!” koju Grand prix.
20. korda toimunud KIAF on selles mõttes huvitav konkurss,
et kõikide tööde juures on võimalik näha ka žürii antud punktisummat. Vaata,
kes seekord edukad olid: kiaf.com.ua/en/results.
Silja Oja, Turundajate Liit