Kommunikatsiooniagentuuriga Optimist Public liitus Rivo Veski
Optimist Publicu meeskonnaga liitus Rivo Veski, kel on pikaajaline ajakirjaniku ja kommunikatsioonijuhi töökogemus. Veski on töötanud 10 aastat Eesti erinevates ajakirjandusväljaannetes, neist 7 aastat Postimehe ja Delfi toimetustes ning viimsed 5 aastat Selveri kommunikatsioonijuhi ametikohal. Need kogemused on andnud tugeva ettevalmistuse agentuuritööks, mis vajab Veski hinnangul laiapõhjalist sektori mõistmist.
Optimist Publicuga liitumine annab Veski sõnul võimaluse Eesti parimas turunduskommunikatsioonile spetsialiseerunud agentuuris suunata, mõjutada ja kujundada nii ärilisi kui ka ühiskondlikke protsesse.
„Usun, et minu erinevad töökogemused nii ajakirjandusest kui ka jaekaubandusest annavad tugeva ettevalmistuse agentuuritööks,” ütleb Veski. “Oma töös olen usaldusväärne ja kindel partner nii agentuuri klientidele kui koostööpartneritele. Oskan näha erinevate osapoolte vajadusi, tunnetada nii ajakirjanduse ootusi ja soove kui ka olla meeskonna käepikenduseks turundus- ja kommunikatsioonitiimidele varasema kogemuse baasilt. Olen kindlal veendumusel, et kaks kõige olulisemat tegurit heade koostööde arendamisel ja hoidmisel seisneb ootuste juhtimises ning selgete eesmärkide seadmises.”
Optimist Publicu partner Mari-Liis Ahven avaldas heameelt, et valdkondliku kogemusega eksperdina toob Rivo agentuuri täiendavalt tugevat kogemust nii meedia- kui in-house-maastikult, tajudes nii ettevõtluskeskkonna kui ka avaliku inforuumi vajadusi.
“Agentuuritöö ehk erinevate profiilidega organisatsioonide nõustamine ja toetamine nõuab laia silmaringi ning ühiskonna, ettevõtluskeskkonna ja meediaväljaannete laiapõhjalist tundmist,” sõnas Ahven. “Rivo mitmekülgne kogemuste pagas ning jätkuv huvi valdkondlikult uut väärtust luua ja Optimist Publicuga kasvada, on suurepärane alus edukaks koostööks.”
Rivo Veski töötas enne Optimist Publicu vanemkonsultandiks asumist börsiettevõtte Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluva Selveri kommunikatsioonijuhina.
„Töökogemus Selveri kommunikatsioonijuhina andis hindamatu võimaluse olla kiiresti muutuva maailma pöördelisemate hetkede keerises,” sõnas Veski. “Viimaste aastate erinevates kriisides initsiatiivi haaramine ja hoogne reageerimine oli kommunikatsioonijuhi rollis ja Selveri turundusmeeskonnaga koostöös minu igapäevatöö, seda nii COVID-i, energiakriisi kui Euroopas alanud sõja puhul. Ettevõttest avalikus inforuumis valdkonna juhtiva arvamusliidri kujundamisel aitas kindlasti kaasa varasem ajakirjanikutöö kogemus ja tunnetus, millised sõnumid ja millisel ajahetkel avalikkusele oodatud on.”
Enne kommunikatsioonivaldkonda suundumist töötas Veski Ekspress Meedia Delfi toimetuses, kus peamisteks teemadeks olid tarbija- ja majandusvaldkonna uudised. „Toimetusetöö kujundas välja sügavama huvi ja laiapinnalisemad teadmised nende ja paljude teiste valdkondade vastu. Delfi kiirus, ambitsioonikus ja uudishimulik meel kujundasid mind tugevalt – neid omadusi kannan endas tänagi.“
Veski märgib, et Optimist Publicuga liitumine on tema jaoks oodatud ja omamoodi loomulik teekonnajätk. „Väljakutsete rohkele tööle lisaks on mul tõeliselt hea meel, et Optimisti meeskonnas on väga avatud atmosfäär – värskete ideedega teotahteline meeskond, kelle professionaalsus ja pühendumus on tõeliselt innustavad.”
Autor: Optimist Public