Powerhouse kutsub mõtisklema, kuidas tõsta PR-teenuse hinda. Janek Mäggi: võib-olla teeb valdkond liiga piiratud ampluaaga tööd
17. oktoobril võõrustab kommunikatsioonibüroo Powerhouse kõiki TULI liikmetest huvilisi, et rääkida ja arutleda teemal “Kuidas tõsta PR-teenuse hinda?” Uurisime ettevõtte juhilt Janek Mäggilt, kellele üritus mõeldud on ning mida seal täpselt räägitakse.
Mis üritusega on tegemist?
Istusime koos TULI suhtekorraldusega tegelevate liikmetega ning arutasime, mis on meie ühishuvi. Selgus, et kõige suurem probleem on, et suhtekorraldusteenus ei ole õiglaselt hinnatud. Ütlesin, et peame midagi ette võtma, et kliendid saaksid aru, mis teenus see on, kuidas sellest võita ning kuidas seda hinnata. Kõigest sellest plaanime koos Marko Pomerantsiga rääkida.
Kes peaks kindlasti tulema?
Tulema peaksid need, kes tahavad olla oma valdkonna turuga kursis, vahetada kolleegide ja konkurentiga mõtteid selles osas, mida võiksime ühiselt teha, et turg kasvaks ning saaksime oma valdkonda ja ettevõtteid arendada. Kõik, kes tahavad näha, kus ja kuidas Powerhouse töötab, on oodatud ja palutud. Kohtade arv on siiski piiratud. Kes ees, see sees.
Mida ürituselt teada saab?
Teada saab, kuidas üks Eesti suhtekorraldusfirma töötab, kuidas ta turgu mõistab ja mida tulevikult ootab. Jagame Powerhouse’i 23-aastast kogemust ning räägime, mida oleme viimase nelja aasta jooksul teinud täiesti teisiti kui varem. Marko lahkab huvikaitse tähtsamaid dilemmasid.
Saan aru, et praegu küsib valdkond liiga vähe raha? Kui suur probleem see on ning kuidas see valdkonda mõjutab?
Mitte ainult. Võib-olla teeb valdkond ka liiga piiratud ampluaaga tööd. Üks võimalus on küsida rohkem raha asjade eest, mida oleme harjunud tegema. Teine võimalus on teha teisi asju, mille eest kliendid tahavad ise oluliselt rohkem maksta. Me oleme viimastel aastatel praktiseerinud viimast – otsinud üles kohti, kus nõudlus on suurem kui pakkumine. Huvikaitse on üks selliseid.
Autor: Siim Kera, TULI