23.02.2024

PHD on Adweeki aasta globaalne meediaagentuur

PHD nimetati Adweeki 2024. aasta meediaagentuuriks. Tunnustuse pälvis PHD kolmandat korda ja sel korral on saavutuse taga nii suur tehnoloogiline hüpe kui ka märgilise tähtsusega kliendivõidud, näiteks Uber ja Kimberly-Clark.

Näide aasta agentuuriks valitud PHD uuest visuaalsest identiteedist. Foto: PHD

Eelmisel aastal nimetas PHD globaalse tegevjuhi ametisse varem Omincom Media Grupi EMEA regiooni CEO Guy Marks’i kes on võtnud enda missiooniks arendada PHD juhtfilosoofiat Agency as a Platform (AaaP), mis suunab agentuuri tegevuse tehnoloogia võimaluste ärakasutamisele turunduses, keskendudes tehisintellekti ja masinõppe potentsiaalile turunduse transformeerimisel. Võtmerolli mängib selle lahenduse pakkumisel oma klientidele turundusplatvorm OMNI.

Andmepõhine kultuur on võimaldanud PHD klientidel jõuda seni kasutamata sihtrühmadeni ja kujundada meediaplaneerimise strateegiaid, mis ühendavad loovust tehnoloogiaga. PHD on suutnud kaitsta eelmisel aastal 97% oma klientidest ja saavutanud globaalselt 775 miljoni dollari suuruse uue ärikasvu.

Eestis kuuluvad eelmisel aastal võidetud klientide hulka näiteks Värska Originaal ja MONEYZEN. Globaalselt tegutseb PHD 6 500 töötajaga 81 kontoris ja 74 riigis. Eestis on PHD täisteenust pakkuv meediaagentuur tegutsenud 2006. aastast ja aitab nii rahvusvahelistel kui ka kohalikel brändidel saavutada kasvu ja seatud turunduseesmärke. Klientide hulka kuuluvad muuhulgas ka LG, Inbank, Oatly, Boozt.com, Uber, Kimberly-Clark jpt.

Rohkem on võimalik lugeda Adweeki artiklist.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt