GALERII | Parimad on teada! Vaata, kes võidutsesid TULImusta konkursil
Neljapäeval selgusid esmakordselt toimunud tulemuskonkursi TULImust parimad tööd. Kokku jagati Erinevate Tubade Klubis toimunud auhinnatseremoonial välja 13 autasu, nende hulgas ka üks Grand Prix.
Kokku esitati võistlustulle 67 tööd. Konkursi üks ellukutsujatest, MediaComi juht Olga Peresild kiidab projektide kvaliteeti.
“Positiivne oli konkursil näha töid, mille puhul žürii nägi, et see on turunduse tulevik ning see, kuhu turg areneb,” ütleb ta. “Võidutööd olid hästi läbi mõeldud, terviklikud ja selgelt defineeritud. Need olid on väga mitmekesised, mis on fantastiline – siin oli loomingulisust; analüütilisust; tehnilisi oskuseid; oskust aru saada, kus on ühiskonna närv; toote integreerimist ja tervikpilti. Võidutöödest on näha, et turunduses hinnatakse järjest rohkem sotsiaalset vastutust ja turundus on viis, kuidas saavutada suuremaid eesmärke ning need eesmärgid võivad olla olulised mitte ainult ärile, vaid ka kogukonnale ja ühiskonnale.”
Auhindu jagati neljas erinevas kategoorias: brändikontakt, positiivne muutus, andmekasutus ja tulemusturundus. Kõigis kategooriates anti välja I, II ja III koht ning kõige säravam töö pärjati kategooriateülese Grand Prix’ga. Grand Prix võitnud kampaania oli žürii hinnangul suurepärane ja laiahaardeline töö.
“Kuidas sina saad sama hea kampaania teha,” küsis žürii ning vastas ise. “Kui integreerid turunduse sel hetkel, kui hakkad toodet looma. See on väga mõistlik.”
Kes Grand Prix ja teised auhinnad võitsid?
-
Brändikontakt
III koht: Swedbank x Cashy, esitaja: MediaCom Estonia
II koht: Work in Estonia – Just Log In, esitaja: Age Creative
I koht: SEB MAISIC kampaania 2022, esitaja: SEB Pank
-
Positiivne muutus
III koht: Pink Cape, esitaja: Tank
II koht: MyFootprint | SEB mobiilirakendus, esitaja: SEB Pank
I koht: Lae End haridusprogramm, esitaja: Lae End haridusprogramm
-
Andmekasutus
III koht: The progressive analytical success story of Ninja Casino/Boost Casino, esitaja: Initiative
II koht: Bayeri Custom Bidding optimeerimine DV360, juuni – august 2022, esitaja: MediaCom Estonia
I koht: NORSK TIPPING SOCIAL MISSION FOR MORE RESPONSIBLE GAMBLING, esitaja: Analytical Alley
-
Tulemusturundus
III koht: Katana Rebrand and Web Upgrade, esitaja: NOPE Creative
II koht: Circle K kevadine värbamiskampaania, märts – august 2022, esitajad: MediaCom Estonia & La Ecwador
I koht: Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon, esitaja: Agenda PR
Grand Prix
Apteeker Melchiori filmide kommunikatsioon, esitaja: Agenda PR
TULImusta korraldaja Turundajate Liit (TULI) on kõiki turundusega tegelevaid professionaale ühendav liit, mille missiooniks on tõsta kohalike ettevõtjate ja terve Eesti ühiskonna teadlikkust turunduse erinevatest aspektidest. Kui TULI korraldatud Kuldmuna keskendub loovusele, siis TULImust on oma südameasjaks võtnud andmed, tulemused ja efektiivsuse.