Orangetime’i uus juht on Alice Aaviksoo
Juunikuus vahetus üritusturundusagentuuri Orangetime juht – Eve Peeterson lahkus ja asemele asus Alice Aaviksoo, kes räägib muutusest lähemalt.
Miks sündis otsus vahetada välja Orangetime’i juht?
See on tegelikult ainult üks otsustest, mille agentuurina vastu võtsime. Istusime maha ja arutasime läbi, kuidas nüüd ja praegu oleks kõige parem edasi minna. Eve lahkumise tõttu mängisime tiimis rollid ümber. Teemal, et praegune aeg nõuab muutusi, pole ilmselt pikemalt vaja peatuda. Oma inimestest loobumine on emotsionaalselt keeruline; me olime super tiim, kuid midagi polnud teha – raske aeg nõuab raskeid otsuseid.
Agentuuri moodustab täna jätkuvalt ülikihvt kooslus. Tagasi igapäevases pildis on ka Orangetime’i üks asutajaid Hardi Kinnas. Sellega on taas üks ring täis saanud ning aastatepikkused teadmised ja kogemused on segunenud uue ja värske energiaga. Hardi on ettevõtja ja mina tulen koolist, õpetaja ametist. Ülejäänud tiimiliikmed samuti igaüks oma taustaga. Lahe on kogeda arutelusid, vaidlusi ja diskussioone nõnda erinevatelt seisukohtadelt, samas tunnetades, et suund on meil üks. Ma ei ütle, et me ilma Hardita või Orangetime ilma minuta norutanud oleks, aga sellega on umbes nagu jooksmisega: uued tossud toovad motivatsiooniboosti ja kui nutikella ka veel välja vahetad, siis tundub maratonile registreerimine juba nagu loomulik osa tulevikuplaanist! Me nimelt oleme mõlemad Hardiga suured jooksjad.
Kuidas teil läheb praegustel ürituste korraldajate jaoks rasketel aegadel?
Ma ei salga, häid uudiseid tuleb vähem kui neid, mida on raske kuulda ja mis murekortsud laubale toovad. Minu isiklik seisukoht on muidugi see, et kortsud on tohutult ilusad ja toovad esile selle päris inimese, kes täiega elab ja kaasa elab. Ükskõiksust tundes pole mõtet midagi teha. Ja muide – ka naeratustest tulevad kortsud!
Isiklikul tasandil on paljud avastanud, et see raske aeg on andnud tõuke millekski, milleni varem poleks jõudnud – otsustamised, mida pikalt edasi lükatud. Aeg, mida kunagi hoopis teismoodi jaotati. Ettevõtte arengu ja tegemiste tasandil on praegused rasked ajad (naljakas on seda rõhutada kogu aeg – kukud ja tõused, nii see ju käib?) andnud tõuke teha asju uutmoodi: ilmselt paljudele tuttav kodukontoris töötamise teema või koosolekud vs e- kirjad. Aga kui eelnevalt on pea kohal rippunud kahtlus, et kas/kuidas/millal, siis täna on meil järjest selgemad vastused: jah, me teeme, ja me teeme seda nüüd!
Kuidas plaanite edasi minna?
Püstitasime endale küsimuse – kuidas edasi minna nii, et mitte muutustusel sabas sörkida, vaid just neist tingituna uues olukorras asju vedama asuda. Meie lahenduseks oli võtta fookusesse kliendid ja vaadata, kuidas antud olukorras päriselt saaks neile toeks ja abiks olla ning mõista kust, piltlikult öeldes, neil king pigistab. Selleks viisime juunis läbi laiaulatusliku turu-uuringu. Olime arvestanud sellega, et näeme tulemustes midagi, mis meile ei pruugi meeldida. Samas üritusturundussektor sellise emotsiooni pealt ei tööta. Meie ülesanne on alati olnud aidata kliendil aru saada, mida ta tahab ja kuidas seda saavutada. Nii et Eesti üks vanimaid ja edukaimaid tipp-agentuure on juba startinud! Uuringu kokkuvõtteid on loomulikult plaanis turuga jagada, sest olukorrast aru tahavad saada ju kõik ning siin on koostööl ja avatusel suur roll.
Kommenteerib Orangetime’i partner Hardi Kinnas:
Orangetime loodi 17 aastat tagasi, et muuta Eesti firmaürituste maailma ning anda korporatiivüritustele eesmärk ja tulemus. Nüüd me teeme seda uuesti. Meie tiimis on kogenud projektijuhid, uus energiast pakatav meeskonnajuht ning kohal on ka asutajad. Ees ootab suur töö, mis on vaja ära teha ning nii klientidele kui teistele agentuuridele abiks ja eeskujuks olla. We got your back!
Silja Oja, TULI
Orangetime on Turundajate Liidu (TULI) liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 78 ettevõtet.