Optimist meelitab välisriikide ettevõtteid Eestis oma digiteenust testima
“Maailma mõistes on Eesti mõnusalt miniatuurne riik. Enne suurte globaalsete investeeringute tegemist on see unikaalne võimalus testida oma teenust ja saada tagasisidet kogu populatsiooni lõikes,” ütleb Optimist Digitali juht Olari Tõnison.
Fotol: Optimist Digitali juht Olari Tõnison
Septembri lõpus toimub Münchenis Euroopa mõjukaim äriasutajate festival Bits & Pretzels 2019, mida külastab prognooside kohaselt ligi 5000 asutajat, investorit ja digiäride entusiasti. Optimist on esindatud Startup Exhibition alal täiesti uudse kontseptsiooniga.
“Oleme tulevikuäride kõnetamiseks loonud spetsiaalse teenuse TESTinEST. Eesti on digiteenuse testimiseks ideaalne paik. Inimesed on siin digiteenustega harjunud ja hea kvaliteediga ära hellitatud. Paberimajandus käib kiiresti ja valutult. Meil on väga kompaktne meediamaastik – 10% elanikkonnani on võimalik jõuda ühe päeva ja mõnetuhande euroga. Optimistil on olemas kõik vajaminevad kompetentsid, et teenus kohaliku turu jaoks ette valmistada ning vahval moel tuntuks teha”, võtab plaani kokku Optimist Groupi arendusjuht Rait Minumets.
Optimist Digitali juhi Olari Tõnisoni silmis on Eestil testmaana kõvasti potentsiaali. “Maailma mõistes on Eesti mõnusalt miniatuurne riik. Enne suurte globaalsete investeeringute tegemist on see unikaalne võimalus testida oma teenust ja saada tagasisidet kogu populatsiooni lõikes. Vigade ilmnemisel ja ebaõnnestumiste korral virinad suuremaid masse ei nakata, sest virisetakse keeles, mida mõistab vaevu miljon inimest. Suurem potentsiaal koostööks on kindlasti Euroopa ettevõtetega kuna töötame samas ajavööndis, aga ise me loomulikult kellelegi kätt ette ei pane. Festivali külastatakse üle kogu maailma ja kõik on võimalik.”
Optimist on Turundajate Liidu liige.
Silja Oja, Turundajate Liit