Omniva Eesti turundust asus juhtima Anna-Liisa Aguraiuja
Baltikumi turul tegutsevas Omniva grupis eraldati eelmisel sügisel brändi ja turunduse üksus erinevateks tiimideks: Omniva brändi arendamine toimub grupiüleselt Mari-Liis Küppari juhtimisel ja turundusfunktsioon tegutseb iga riigi äriüksuse juures, et müüki toetada.
Omniva on hetkel põnevas uuendusetapis ja just seetõttu liitusid Omniva Eesti turundustiimiga kaks pikaajalise kogemusega turundajat: Anna-Liisa Aguraiuja, kes toimetab nüüdsest Omniva Eesti turundusjuhina, ja Katriin Vesik, kes on ametis turunduse projektijuhina.
Milline on teie tööalane taust?
Anna-Liisa: Erialast tööd alustasin maailma juhtivas joogibrände esindavas müügi- ja turundusettevõttes Prike, kus olin kolm aastat brändijuht erinevatele maailmas tuntud alkoholibrändidele ning kohvi-, tee- ja tubakaportfellile. Seejärel liikusin edasi Tridensisse, kus töötasin kolm aastat brändijuhina. Juhtisin ka kolm aastat müügimeeskonda, kus eesmärk oli tuua müük ja turundus teineteisele lähemale ning olla vahelüliks mõlemale poolele, et võtta turult maksimum. Pärast üheksat aastat tundsin, et tahan teha midagi täiesti uut ja liitusin Eesti FinTech ettevõttega Inbank. Töötasin seal kolm aastat järelmaksu turundusjuhina.
Katriin: Turundusmaailmas alustasin Ehituse ABC-s turundusspetsialistina, kus minu peamine ülesanne oli koostöös kolleegide ja väliste partneritega arendada ja avada Ehituse ABC e-pood, teha e-poe lansseerimiskampaania ning sealt edasi kõik e-poega seotud turundustegevused. Magistriõpingute ajal sattusin TV3 Gruppi, mis tol ajal kandis veel nime All Media Baltics. Minu rolliks oli seal turundada teleteenust Home3, mis enamikule on võib-olla tuttavam oma vana nime Viasat järgi. Vahepeal kandis bränd veel ka nime TV Play Home, seega olen saanud kahel korral osa rebrändingu läbiviimisest, mis oli kindlasti väga huvitav ja õpetlik protsess.
Millised on teie edaspidised plaanid Omnivas?
Anna-Liisa: Omnivas on minu soov olla meie äripoolele parimaks partneriks ning läbi selle teha Omnivast äriklientidele kõige ahvatlevam, kasulikum ja ägedam logistikapartner, kellega koostööd teha.
Katriin: Turundajana on Omniva mulle väga põnevaks väljakutseks, sest meie teenus kõnetab pea kõiki inimesi ja on vaja leida nutikaid lahendusi, et jõuda igaüheni. Usun, et mu teadmised ja varasemad töökogemused aitavad oma töös õnnestuda.
Autor: Triin Küttim, Omniva
Toimetas: Kärt Tomp, TULI
Omniva on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.