Omniva brändijuhiks saab Mari-Liis Küppar
Brändi kasvatamiseks ja ühtseks arendamiseks kõikides koduturu riikides loob Omniva üle Baltikumi tegutseva brändijuhi ametikoha, kus 6. septembril alustab tööd Mari-Liis Küppar.
Mari-Liis on varasemalt töötanud mitmete tuntud kodu- ja välismaiste brändidega: Swedbank, Somersby, Värska Originaal, Ivo Nikkolo, Monton jt. Tal on enam kui kümneaastane kogemus ülebaltilises koostöös ning ulatuslik kogemustepagas erinevate toodete lansseerimistest ja relansseerimistest – Hansa Varakindlustuse ja Somersby siidri turuletoomine, Saku Kulla relansseerimine, Verenni brändi väljatöötamine ja viimasena Inpay krediitkaardi lansseerimine.
Mari-Liis, mis Sind Omniva juures köidab?
Mind on alati tõmmanud väljakutsed. Omniva (ja Eesti Posti) teenused jõuavad iga inimeseni Eestis ning pakiteenustena ka suure osani Lätis ja Leedus, mistõttu selle brändi juhtimine on suur vastutus, väljakutse ja au.
Milles see väljakutse seisneb?
Mind paelub võimalus olla osa sellisest kiiresti muutuvast valdkonnast nagu seda praegu on e-kaubandus, postiteenused ja logistika. See pööre, mida Omniva hetkel läbib, on ainulaadne võimalus olla osa ühiskonnale olulise teenuse paremaks ja kaasaegsemaks muutmisest, rakendades oma seniseid kogemusi brändide kasvatamisel.
Praegu vaatad Omnivat veel väljastpoolt. Kuidas seda toimuvat pööret ja muutusi kirjeldaksid?
Omniva on muutumas digitaalsemaks, keskkonnasõbralikumaks ja efektiivsemaks ning tegeleb kliendikogemuse parendamisega.
Kuidas peaks see brändis väljenduma?
Kõik need strateegilised ambitsioonid peavad olema osa meie uuest brändi identiteedist, mida uuendame nii sisult kui ka vormilt.
Mis on Su esimesed sammud?
Praegu on juba käimas ülebaltikumiline hange strateegilise loovpartneri leidmiseks, kellega koos seda teekonda ette võtta. Ootan väga koostööd meie loovpartneriga ja kolleegidega üle Baltikumi, aga kõige enam ootan päeva, kui saame avada esimese uue jaekontseptsiooniga teenindussaali ning näha positiivselt üllatunud kolleege ja kliente.
Kuhu tahad välja jõuda?
Minu ambitsioon on teha Omnivast Eesti üks armastatumaid brände ja seda nii klientide kui ka töötajate seas. Oleme täna juba Baltikumi topis kõrgel 3. kohal ning tahame tagada, et see nii jääks ja riikide kohalikes toppides meie positsioon tõuseks. Ühtlasi töötame selle nimel, et kui inimesed mõtlevad pakkide saatmisele, siis Omniva oleks alati ja pidevalt nende esimene eelistus.
Omnivas käib suurte hangete aasta, loe lähemalt siit!
Omniva on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 88 liiget.