Munasadu 2022! Vaata, millega säras aasta digiagentuur Tank
Kuldmuna 2022 loovkonkursil kerkis aasta digiagentuuriks Tank, kes viis koju neli kuldset, kaks hõbedast ja kolm pronksist muna. Lisaks võideti ka üks eriauhind. Heidame pilgu peale, milliste töödega särasid turunduse digivalitsejad.
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 2. Sotsiaalkampaania
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.3. Raadioreklaam
- Lase oma e-häälel kõlada
Eestlane identifitseerib end nii digi- kui ka laulurahvana – mõlemal juhul on oma hääle andmine auasi. Panime need kaks kokku, et meelitada veelgi rohkem inimesi e-hääletama. Lõime laulukoori abiga kõlava kampaania, kus kutsusime eestimaalasi laskma oma e-hääled valla sama kaunilt nagu oma lauluhääled.
Ja oi, kuidas need kõlasid! Lausa nii ilusti, et jõudsid ka raadioeetrisse.
E-hääled raadios:
KULD! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.11. Digireklaam
KULD! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 12. Keskkondade ülene kogemus
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.6. Meedia erilahendus
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 3. Digikampaania
AR-MUNA! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 5.6. Meedia erilahendus
- Liitreaalne sisseastumine
Kas nutitelefonide, striimingteenuste ja liitreaalsuse ajastul tähendab digireklaamikampaania ainult bännereid ja videosid veebis? TalTech nii ei arva. Seepärast olidki sisseastumiskampaania väliplakatid hübriidväravateks kampaania digitaalsesse ökosüsteemi.
HÕBE! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 1.4. Suur teenusekampaania
- Uus Elisa elamus
PRONKS! TURUNDUSKOMMUNIKATSIOON / 1.3. Väike teenusekampaania
- Märka väikest
PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 13.1. Meisterlikkus: Film
- Ulmelised jõulud
Toimetas Kaarel Täll, TULI
Tank on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 95 liiget.