29.11.2022

SUPER! Milestone ja Jolos noppisid mainekalt tippkonkursilt auhindu

Kui reklaamimaailma suursaavutuseks on autasu Cannes Lions’ilt, siis üritusturundajatele on sama oluline ja prestiižikas Bea World Festivali tunnustus. Tänavu naasevad Eesti agentuurid Roomas toimunud galalt kolme auhinnaga!

Jolose ja Milestone'i esindus Roomas toimunud BEA galal. Vasakult: Martin Rauam (Jolos), Melissa Mühlberg (Jolos), Mari-Liis Nõlvak (Jolos), Maris Altsoo (Milestone ja Mikk Trummal (Milestone)

“Bea’l olid esindatud maailma tipptööd ning see näitab seda, et Eesti tase on väga kõrge ja me ei jää grammigi alla maailmas toimuvale,” rõõmustab Milestone Eventsi juht Maris Altsoo. “Vastupidi, see, et Eestit esindasid lausa kaks agentuuri ja tõime koju kolm auhinda, on väga suur saavutus.” 

Samal lainel on ka Jolose loovjuht Melissa Mühlberg.

“Olenemata oma turu väiksusest pakume klientidele maailmakvaliteeti,” sõnab ta. “Oleme Jolosega viimastel aastatel Bea-lt võitnud neli auhinda ehk see on hea tõestus, et oleme kõrgetasemelised ning suudame maailmaga sammu pidada. On väga uhke ja õnnelik tunne terve meie tiimi üle. Tegemist oli väga intensiivse ja suhtlust täis nädalaga, mis arendas ja õpetas meeletult, eks seda kõike peab nüüd natukene seedima.”

Võidutööd

Milestone korjas maailma mainekaimal üritusturundajate galal saagiks kaks autasu: 3. koht suurkategoorias “B2I” ning 2. positsioon kategoorias “Incentive & team building”. Mõlemad auhinnad võideti Yolo-le tehtud töö “Funfair of Dreams” eest.

“Yolo töö näitas, et üritusturundus on iga ettevõtte strateegias väga olulisel kohal – eriti väljakutseid täis COVID-ajastul, mil see projekt aset leidis,” kommenteerib Altsoo pärjatud tööd. “Üritusi ei pea tegema ainult lõbu või tegemise pärast, vaid neisse saab liita palju olulist sisendit.

Meil õnnestus Yolo gala siduda tööandja brändingu kampaaniaga, kus Yolo People’s tiim tegi suurepärast tööd ning tänu sellele tulid välja mitmed säravad Yolo talendid, kelle etteasted olid väga inspireerivad. Samuti saime keerulisel ajal inimesed kokku tuua ja näidata, et ettevõttes, kus nad töötavad, tehakse olulisi asju ka rasketel aegadel. Pakkusime inspireerivat ning lõbusat keskkonda läbi omapärase loovidee.”

funfairofdreams eventoimgevento1
Foto: Bea World Festival

Jolosele tõi “Convention” kategoorias teise koha Boltile tehtud projekt “Badgers on Board”

“Usun, et Bolti töö edu peitus selle lihtsuses ja loogilisuses,” jagab Mühlberg oma mõtteid. “Kindlasti paistis silma ürituse tarbeks renditud kruiisilaev, kuid see pole miskit, mida Bea-l varem nähtud poleks. Meie kasuks mängis kogu sisu, mis kulmineerus nii osalejate kui ka žürii jaoks terviklikuks kogemuseks.”

badgersonboard eventoimgevento2 2
Foto: Bea World Festival

Nii Mühlberg kui ka Altsoo olid ise Roomas toimunud galal auhinnagalal kohal. Mõlemad tõid välja, et rahvusvaheliste kolleegidega suhtlemine ning parimate projektide nägemine on alati inspireeriv. 

“Kõige rohkem jäi kõrva see, et agentuurid on COVID-i seljatanud ning mõned tõdesid, et neil läheb töisemalt kui eales varem, ma arvan, et see annab aimu meie valdkonna olulisusest,” toob Altsoo lõpetuseks välja.

Vaata kõiki võidutöid

Autor: Siim Kera, TULI

Milestone Events ja Jolos on TULI liikmed. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 101 liiget.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt