Marketingi Instituut tunnustas parimate turundusalaste lõputööde autoreid
Marketingi Instituut viis juba mitmendat aastat järjest läbi konkursi parimate turundus- ja juhtimisalaste lõputööde leidmiseks ja auhindas parimaid.
Parimate turundus- ja juhtimisalaste lõputööde autoreid autasustati 17. septembril Noblessneri valukojas toimunud üritusel “Turunduse tulejoonel”.
Parimad turundusalased lõputööd:
- Neveli Niit “Eesti noorte täiskasvanute ühekordsete plastpakendite tarbimist mõjutavad tegurid” (BA)
- Goh Seng Jone & Taranika Tionna Nurmik “New retail: An exploratory study on end-to-end value chain digitisation in Chinese and Estonian grocery industry” (MA)
Parimad juhtimisalased lõputööd:
- Kristin Aalep “Sotsiaalmeedia digijälje negatiivne mõju töötajate tööalasele karjäärile” (BA)
- Marjana Luist “Teenuste disaini metoodika rakendamine kaasamise parendamiseks Eesti Metodisti Kiriku Pärnu Agape koguduse näitel” (MA)
Mõlema kategooria võidutöö auhinnaks oli 300€.
Eriauhinnad juhtimisalastele bakalaureuse- ja magistritöödele andis välja ajakiri Director:
- Laura Mugu “Motivatsiooni kasv sõltuvalt ülesande struktuurist” (BA)
- Tauri Kiisma “Organisatsioonikultuur Euroapteegis ja selle seos muudatuste juhtimisega apteegiketi ülevõtmisel” (MA)
Instar andis välja eriauhinnad kahele parimale tööandja brändingu lõputööle:
- Daisy Koorits “Tööandja atraktiivsuse tõstmine õendusüliõpilaste seas SA Viljandi haigla näitel”
- Riin Oeselg “Päästeameti kui tööandja kuvand suurimates online-portaalides ilmunud meediakajastuste näitel 2018. aastal”
Kõiki konkursil osalenud turundusalaseid lõputöid saad lugeda SIIT.
Juhtimisalaste lõputöödega saad tutvuda SIIN.
Marketingi Instituudi poolt korraldatav turunduse bakalaureuse- ja magistritööde konkurss oli järjekorras juba üheksas. Tänavu esitati kokku 43 turundusealast lõputööd, millest 25 olid bakalaureuse- ning 18 magistritasemel.
Silja Oja, TULI