16.10.2024

Making Sense’i esinejate rivi täienes kolme nimega

Making Sense’i konverentsini pole enam palju aega jäänud – juba 6. ja 7. novembril kohtume PROTO avastustehases. Toome teieni veel kolm esinejat.

Making Sense'ile lisandus kolm esinejat.

Nike, Corona, Google, Adidas ja Heineken on vaid mõned ikoonilised ja kultuuri defineerivad brändid, millega brändikonsultant Kirk Johnsen on rohkem kui 20 aasta jooksul töötanud. Ta tegi karjääri juhtivates loovagentuurides Wieden+Kennedy, LePub ja 72andSunny ning tema mitmekülgsed oskused toovad klientidele tulemusi. 

Osta pilet konverentsile

Üks tema tugevamaid külgi on sügav arusaam kliendi ja agentuuri partnerlusest. Kirk on õppinud oma ala parimatelt ja rakendanud neid teadmisi, et luua võimsaid koostöid, mis toidavad loovust ja kasvu.

kirk est

Mediaplus Nordicu tegevjuht Eva Bodecker Thunborg juhib oma tagasihoidliku ja otsekohese juhtimisstiiliga erinevaid tiime. Seda neljal eri turul, kus on neli seadusandlust, keelt ja valuutat.

Ta alustas oma karjääri 25 aastat tagasi Stockholmis Skandinavisk mediakonsultis. Hiljem on ta töötanud GroupM-is, Omnicomis ja dentsus – nii meediaplaneerija, kliendijuhi, meediajuhi kui ka äriarendusjuhina –, lihvides oma oskusi ja laiendades teadmisi erinevates valdkondades.

Vabal ajal ammutab ta energiat, mängides võimalikult palju korvpalli. Samuti on ta Rootsi korvpalliliidu kommunikatsioonikomisjoni vabatahtlik.

eva engest

Change Please’i turundusjuht Ary Ganeshalingam on töötanud 20 aastat rahvusvaheliste brändidega ning juhtinud reklaamikampaaniaid 70 riigis. Varem töötas ta tuntud alkoholiettevõttes Pernod Ricard, olles viimati Chivas Regali ja The Glenliveti viskide brändikommunikatsiooni juht. 

Tänu Chivas Venture’ile – tema algatatud sotsiaalse ettevõtluse konkursile – kohtus ta Change Please Coffee’i asutaja Cemal Ezeliga, ning sisenes sotsiaalsete ettevõtete maailma. Change Please on auhinnatud kohvibränd, mille kasum läheb 100% ulatuses kodutuse vastu võitlemiseks. Samuti on ta Oxfordi ülikooli turunduse dotsent. 

ary est

Varasemalt kinnitatud esinejad

Loe kõigi esinejate kohta
  • Michael Corcoran (Ryanairi endine sotsiaalmeediajuht)
  • Mathias Appelblad (Forsman & Bodenforsi endine juhtiv loovpartner; praegune SEB Panga globaalne loovjuht)
  • Selim Ünlüsoy (LePubi globaalne AI juht)
  • Erica Terranova (Moomin Charactersi kasvuturunduse juht)
  • Kadri Tirs (Initiative’i turu-uuringute juht)
  • Kaarel Oja (Quantitas Innovation tegevjuht)
  • David Beckett (Best3Minutes’i pitch-koolitaja)
  • Johan Smit (Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht)
  • Trym Sigurdsen (Knowiti juhtimiskonsultant)
  • Mesut Sakal (Kantar Media Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor)
Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt