Selgusid Making Sense’i kolm viimast esinejat: räägime jätkusuutlikkusest ja kasvupotentsiaalist
Making Sense’i konverentsini pole enam palju aega jäänud – juba 6. ja 7. novembril kohtume PROTO avastustehases. Toome teieni viimased kolm esinejat.
Ricardo Cuilenheim on Norra dentsu Insight, Effectiveness & Growth valdkonna juht. Tema üksuse vastutusalaks on ettevõtete kasvupotentsiaali ja selle avamise tuvastamine. Varasema kümne aasta jooksul on Ricardo töötanud strateegina erinevates Norra ja Põhjamaade päritolu suurettevõtetes ning on oma tööülesannetes keskendunud peamiselt turunduse ja äritegevuse kokku viimisele. Ricardo ettekanne “Challenging Growth – Unlocking profitable growth through data” võtab luubi alla, miks turunduspõhine kasv on muutunud keerulisemaks ning raskesti saavutatavaks.
Mediaplus Realtime’i toote- ja äriarenduse juht Andreea Wolter on juhtinud meeskondi digimeedia dünaamilises maailmas üle 12 aasta ning toonud tulemusi klientidele nagu LEGO, Lindt & Sprüngli ja Paulaner. Oma praeguses ametis on tema võtmerolliks Mediaplusi grupi rahvusvahelistumine ning klientide vajadustele kohandatud lahenduste väljatöötamine muutuvas turumaastikus.
Making Sense’il esineb ta esimesel päeval koos Eva Bodecker Thunborgiga ning nende teemaks on “Sustainability: Let’s walk the talk!”
Kolmandaks uueks esinejaks on HUBELi tegevjuht Eleonora Šeimiene. Tal on üle 18 aasta kogemust turu-uuringute vallas. Ta on Leedu neuroturunduse uuringute pioneer, tal on turunduses doktorikraad ning ta on juhtimis- ja majandusülikooli ISM dotsent.
Hubel on ettevõte, mille eesmärgiks on muuta keerulised uurimistulemused lihtsasti mõistetavaks ning keerulised andmed selgeteks arusaamadeks, mille abil äritulemusi parandada. Hubel vähendab lõhet detailse andmeanalüüsi ja praktilise, käitumisest lähtuva otsustusprotsessi vahel. Tema teemaks on “It is Better to Be Precisely Right Than Precisely Wrong” ning ta uurib, millist rolli mängib käitumisteadus otsuste tegemisel ja klientide käitumises.