TÄNANE KAVA! Making Sense’i teise päeva tipphetkeks on Oatly endine loovjuht
Tänavune Making Sense on jõudnud oma teise ja viimase päevani. Tuleta meelde, kes täna Eesti Rahvusraamatukogus (RaRa) esinevad.
14. november
- 9.15-10.00 Saabumine, kohv
- 10.00-10.30 Ørnulf Johnsen (loovagentuuri &Co. tegevjuht)
Teema: “Creative Storytelling –– How Emotions are the Path to Growth”
Oma esinemises heidab Ørnulf kinda reklaamitööstuse tavapärastele piiridele ning näitab, kuidas meie oskused võivad luua väärtust väljaspool iseendale seatud piiranguid.
- 10.30-11.00 Anna Kuulmann (dentsu Baltikumi strateegiajuht)
Teema: “The Future Marketer: From Storyteller to Strategy Orchestrator”
Anna Kuulmann avab, kuidas meie roll muutub – turundajast saab andmete, protsesside ja tehnoloogiate strateegiline suunaja. Tuginedes oma kogemustele dentsus ning Eesti digitaalsel ümberkujundamisel, näitab ta, kuidas turundusjuhid saavad kasutada tehisintellekti, ökonomeetrilisi mudeleid ja turundustehnoloogia uuendusi. Seda selleks, et prognoosida mõju, optimeerida investeeringuid ning siduda andmed ja loovus mõõdetava ärikasvuga. Ettekanne on pilguheit tuleviku brändidesse, mis mõtlevad, õpivad ja suhtlevad reaalajas.
- 11.00-11.30 Ada Mockutė Jaime (Nordcurrenti turundusjuht)
Teema: “Rest in Pixels: The Death of the Specialist Marketer”
Kuna algoritmid arenevad kiiremini kui ametinimetused, on spetsialistidest turundajate ajastu lõppemas. Tulevik on globaalsetele mõtlejatele. Neile, kes ühendavad andmed empaatia, loovuse tehnoloogia ning strateegia kogukonnatunnetusega. Maailmas, mis muutub üleöö, ei too edu ühe kitsa oskuse täiuslik valdamine, vaid oskus kuulata avaralt, kohaneda julgelt ja luua tähendust keset müra.
- 11.30-12.00 Kristjan Korjus (Pactum AI kaasasutaja ja tehnoloogiajuht)
Teema: ”Humans Defining Humans While Everything Changes”
Kristjan mõtestab oma esitluses, kuidas tehnoloogiline areng mõjutab seda, kuidas inimesed end määratlevad. Kui tehisnärvivõrgud loovad teksti ja pilte ning sooritavad järjest edukamalt erinevaid eksameid ja sisseastumisteste, näib see, mida peetakse ainulaadselt inimlikuks, järjest kahanevat. Paistab, et seisame silmitsi eksistentsiaalse kriisiga.
- 12.00-13.00 Lõuna
- 13.10-13.35 John Schoolcraft (Oatly brändi vaimne isa)
Teema: “Twelve Years Without a Marketing Team – Sheer Madness or Pure Genius?”
Oli aeg, mil maailmal polnud aimugi, et selline asi nagu kaerajook on olemas. Oatly andis John Schoolcraftile võimaluse pöörata pea peale kõik, mida õpitakse ärikoolis, kogetakse suurfirmas või reklaamiagentuuris. Ta sai luua maailmatasel brändi, lükates eest kõik takistused, mis tavaliselt teele hüppavad, näiteks bränditeadlikkuse uuringud, sihtrühmaanalüüsid ja lühiajalise ROI aruanded. Oatly’l polnud turundustiimi, oli vaid meelekontrolli osakond. Kaksteist aastat turundustiimita – täielik lollus või mitte?
- 13.35-14.00 Vestlus John Schoolcraftiga
- 14.00-14.30 Jyrki Poutanen (Agentuuri United Imaginations kaasasutaja ja loovjuht)
Teema: “How to Build Agency for Success?”
Jyrki jagab oma agentuuri edulugu. Kui Jyrki kolm aastat tagasi Making Sense’i laval esines, oli tema agentuuris kuus töötajat. Praegu on 37. Seda ajal, mil paljud agentuurid pigem kahanevad. Saame teada, kuidas tiimid ja struktuurid peavad muutuma, et organisatsioon oleks valmis kiireks kasvuks ja uute trendide elluviimiseks.
- 14.30-14.50 Kohvipaus
- 14.50-15.20 Ekspordiplokk “Eestist laia maailma”: Kadri Gröön (EISi ekspordiosakonna turundus- ja kommunikatsioonijuht)
Teema: “Building Bridges for Estonian Companies”
Kadri ettekanne keskendub Eesti ettevõtete ekspordivõimekuse kasvatamisele. Ta jagab praktilisi kogemusi hiljutistest ekspordikampaaniatest ning arutab, kuidas sihitud kommunikatsioon aitab Eesti ettevõtetel jõuda rahvusvaheliste sihtrühmadeni ja kasvada välisturgudel.
- 15.20-15.50 Ekspordiplokk “Eestist laia maailma”: Eesti ettevõtete lood
- 15.50-16.20 Ekspordiplokk “Eestist laia maailma”: Paneel
Esinevad:
Andrus Kõresaar (Koko Arhitektid)Anti Jürgenstein (Optimist Grupp)Maris Altsoo (Milestone)Tõnu Kõva (Age Creative/TULI ekspordi töörühm)Katriin Hunt (Kagu_the_ Agency/TULI ekspordi töörühm)