19.09.2024

Making Sense’ile lisandus kaks uut nime: üks neist on koolitanud üle 30 TEDx esineja

Making Sense’i esinejate rivi täieneb iganädalaselt! Lisandunud on veel kaks uut nime, kes astuvad tänavu 6.-7. novembril toimuval konverentsil üles.

Johan Smit ja David Beckett. Foto: Erakogu

Seni olid kinnitatud SEB Panga globaalse loovjuhi Mathias Appelbladi, LePubi globaalse AI juhi Selim Ünlüsoy, Moomin Charatersi kasvuturunduse juhi Erica Terranova ja Quantitase innovatsioonibüroo juhi Kaarel Oja esinemised

Loe konverentsist

Osta pilet

Üheks uueks esinejaks on pitch-koolitaja David Beckett, kes on koolitanud üle 2400 startup’i ja scaleup’i ning aidanud võita enam kui 450 miljonit eurot investeeringuid. Samuti on ta koolitanud üle 36 000 spetsialisti 31 riigis. Seda ettevõtetes nagu Booking.com, Tommy Hilfiger, PwC ja Netflix, muuhulgas on ta koolitanud üle 30 TEDx esineja. David on „The Pitch Canvas©” looja ning raamatute „Pitch To Win” ja „Blue Moon Pitch” autor.

db 1

Teisena tuleb Eestisse Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht Johan Smit. Pärast ärijuhtimise õpinguid alustas Johan tööd kliendihaldurina DDB-s. Leo Burnetti ja Publicise kaudu suundus ta 1990. aastal Initiative Mediasse. Aastani 2001 töötas Johan Initiative’i võrgustiku rajamise nimel Kesk- ja Ida-Euroopas, sealhulgas Balti riikides, Kesk-Aasias, Iisraelis, Lõuna-Aafrikas ja Türgis. Praegu on Johan Hollandi meediaagentuuride liidu PMA tegevjuht.

jsm 1

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt