“Making Sense of Copenhagen” programmi lisandus Hjaltelin Stahl
TULI esimese välisreisi “Making Sense of Copenhagen” programmi lisandus Taani Aasta Agentuuri Hjaltelin Stahl külastamine. Tutvu terve programmiga ja vaata, kes osalevad!
25.–26. septembril toimuva reisi eesmärgiks on leida
Eesti turundajatele ja agentuuridele ärikontakte Taanist, tutvuda kohaliku
ärikultuuriga ning saada inspiratsiooni turundajatelt ja loovmeeskondadelt.
Kaasatud on Taani agentuurid, kliendid, Eesti Suursaatkond Taanis ning EAS.
PROGRAMM
Kolmapäev, 25. september
06:30 – 07:05 Scandinavian
Airlines otselend Tallinn–Kopenhaagen
Hommikusöök
10:30 külastame Taani parimat agentuuri Hjaltelin Stahl
Ettekande teeb agentuuri COO (Chief Commercial Officer) Jesper S. Jørgensen.
Accenture Interactive’ile kuuluv täisteenusagentuur Hjaltelin Stahl on neljal viimasel aastal pälvinud Taani Aasta Agentuuri tiitli.
Lõuna
15:00 Vastuvõtt Eesti Suursaatkonnas, networking
Ürituse eesmärk on tugevdada turundusvaldkonna sidemeid kahe
riigi vahel, saada teineteisega tuttavaks ning leida koostööpartnereid. Osalevad
kohalikud agentuurid ning turundusjuhid.
Ettekandega esineb Taani Reklaamiliidu tegevjuht Holger
Wilcks (Danish Association of Advertisers esindab Taanis turundajaid, mitte
agentuure.)
Õhtul toimub Eesti-Taani ühine Kopenhaageni lokaalide
külastus
Neljapäev, 26. september
10:00 Külastus tarkvaraettevõttesse Siteimprove
Siteimprove automatiseerib kodulehe haldamist ja aitab
saavutada kodulehe eesmärke, olgu nendeks müük või brändilojaalsus. Siteimprove
on kiiresti kasvav Taani ettevõte, mis tegutseb üle maailma 19 turul juba 15
aastat. Eesti turul on nad olnud ühe aasta. Nende klientide seas on mitmed
nimekad rahvusvahelised pangad, ülikoolid ja ettevõtted. Eestis tehakse
koostööd nt Riigikantselei, ERGO ja Timbecoga. Kohtume Kopenhaagenis
Siteimprove’i turundusosakonnaga ja Eesti tiimiga.
11:30 Sessioon “Eesti ettevõte tegutsemas Taani turul – dos
and don’ts”
Osaleme sessioonil, mis keskendub Taani turule sisenemisele
ja seal tegutsemisele.
Esinevad Iti Press (Eesti Suursaatkond Taanis), Peder
Degnbol (EAS) ja Sille Laatsit (Siteimprove).
Lõuna
13:00-15:00 Carlsbergi külastus, mis toimub Carlsberg Venue‘s
ehk ettevõtte enda linnakus.
Ettekande teeb Carlsbergi globaalne brändijuht Julian
Marsili (Global Brand Director of Carlsberg).
19:40–22:10 LOT Polish Airlines otselend Kopenhaagen–Tallinn
TULI esimese välisreisi “Making Sense of
Copenhagen” hind TULI liikmele on 945 € + km, mitte-liikmetele 1445 € + km.
“Making Sense of Copenhagen” reisipakett sisaldab:
- edasi-tagasi
otselende; - ööbimist
Scandic hotellis (****) koos hommikusöögiga; - tutvumisõhtut
Eesti Suursaatkonnas koos kohalike agentuuride ja partneritega; - ettevõtete ja agentuuride külastusi Kopenhaagenis;
- EASi
Taani esindaja presentatsiooni
Reisil osalevad:
- MIXD – Kadi-Riin Leisalu
- Kuukulgur Film – Jan-Erik Nõgisto
- Klienditugi – Siim Salme
- Orangetime – Jorven Viilik
- Taevas Ogilvy – Toomas Järvet
- Imagine TBWA – Helen Roonet
- Optimist Creative – Aleks Tenusaar
- Saku Õlletehas – Eva Maarend
- Omniva – Katre Uibomäe
- TULI – Maarit Mäeveer
- TULI – Silja Oja
TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale,
kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate
kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 55 ettevõtet.
Lisainfo Kopenhaageni reisi kohta:
Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu tegevjuht
+372 5331 5711