Making Sense’i esinejate nimekiri sai täiendust: Taanist saabuvad maineka loovagentuuri juht ning kestlikkuse ekspert
13.-14. novembril toimuvale Making Sense’ile on lisandunud kaks esinejat: loovagentuuri &Co. tegevjuht Ørnulf Johnsen ja WPP Media Global Consultancy strateegia vanempartner Natalja Piiskoppel.

TULI konverents Making Sense toimub tänavu 13.-14. novembril Eesti Rahvusraamatukogus (Tõnismägi 2) ning mõtestab, milline on turundaja roll tulevikus. Kaks päeva pakuvad inspireerivat ruumi ühisteks aruteludeks ja uute mõtteviiside kujundamiseks, muuhulgas autasustatakse efektiivsuskonkursi Tulimust parimaid.
Rohkem kui 30-aastase kogemusega Ørnulf Johnsen on loovagentuuri &Co. tegevjuht. Ta on alati olnud strateeg ja teerajaja, kes seab väljakutseid tavapärastele vaatenurkadele, otsib inimlikke arusaamu ning saavutab maailmatasemel loovuse abil häid tulemusi. Tema kirg on olnud loovtööstuse piire nihutada – 2000ndatel tõi ta loovuse meediaplaneerimisse, praegu aitab ta loojutustamise abil äristrateegiatele hoogu juurde anda.
Ørnulf juhib Kopenhaagenis rahvusvaheliselt tunnustatud loovagentuuri &Co. ning tema käe all on agentuur pälvinud mainekaid auhindu Epicalt, Cannes Lions’ilt ja WARCi efektiivsusauhindadelt. &Co. on teinud töid näiteks SAS-ile, Greenpeace’ile, Euroopa parlamendile, Jack & Jonesile ja paljudele teistele.
Varasemalt Eestis, Frankfurdis ja Londonis töötanud Natalja Piiskoppel on WPP Media Global Consultancy strateegia vanempartner. Natalja annab nõu rahvusvahelistele brändidele nagu IKEA, Mastercard, Amazon ja Nestlé. Ta ühendab tippbrändidega töötades saadud praktilise kogemuse ning teadmised kestlikkusest, mis ta omandas Cambridge’i kestliku arengu instituudist. Ta õpetab EBS-is kursust „Kestlik strateegia“.
Autor: Siim Kera, TULI