Vaata Making Sense’i avapäeva kava: teemadeks on muumid, muutuv meedia, Rootsi loovtööstus, kliendi ja agentuuri suhted ning palju muud
Making Sense’i konverentsini pole enam kaua jäänud. Toome teieni avapäeva kava!
Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele, jätkusuutlikkusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest ja kreatiivsusest.
Making Sense toimub 6.-7. novembril PROTO avastustehases (Peetri 10), mis asub ajaloolises Noblessneri sadamalinnakus.
- 10.30 Saabumine, hommikukohv
- 11.00-11.05 Avasõnad
- 11.05-11.40 Mesut Sakal – Kesk- ja Ida-Euroopa, Aasia ja Vaikse ookeani ning Aafrika piirkondade tegevdirektor, Kantar Media
Teema: “The consumer context: how changing lifestyle, income, and attitudes are shaping content and advertising strategies.”
Selleks, et avastada väärtust ja edendada kasvu uutel ja erinevatel viisidel, on oluline mõista meediatarbimise muutuvat konteksti. Mis on muutunud ja mis jäänud samaks? Ja mida tähendab see kõik turundus- ja meediavaldkonnale?
- 11.40-12.15 Erica Terranova – Kasvuturunduse juht, Moomin Characters
Teema: “Growing brands, fandoms, and potatoes: An approach to culture-driven growth”
Kas oled kunagi mõelnud, milline on sellise ülemaailmse brändi nagu Muumide turundus? Ja kuidas brändinguga oma ettevõtet kasvatada? Erica Terranova on sotsioloog, kellest saanud growth hacker. Õpi, kuidas ehitada tugevaid kaubamärke, kuidas kultuur võib tulu suurendada ning kuidas Muumidest sai maailma kõige armastatum Soome kaubamärk. Pane end seikluseks valmis!
- 12.15-12.50 Selim Ünlüsoy – Globaalne AI juht, LePub
Teema: “What do we do when we’re no longer the most intelligent species on Earth?”
Selim Ünlüsoy küsib alustuseks provokatiivse küsimuse: mis meist saab, kui me pole enam maailma kõige intelligentsem liik? Seejärel viib ta meid rännakule intelligentsuse, tehnoloogia ja loovuse kiiresti muutuvale maastikule.
Ta räägib liitloovusest ja sünteetilistest brändivaradest ning toob värskeid vaatenurki selle kohta, kuidas inimesed muutustega kohanevad ning kuhu võib-olla järgmiseks liigume.
Oodata on mitmekülgset esitust, mis paneb intelligentsuse ja loovuse tuleviku osas mõtisklema.
- 12.50-14.05 Lõuna
- 14.05-14.40 Mathias Appelblad – Forsman & Bodenforsi endine juhtiv loovpartner; praegune SEB Panga globaalne loovjuht (intervjueerib Magnus Lužkov, Optimist Groupi tegevjuht)
Teema: Lõkke-TULI: “How did Sweden become a global creative powerhouse and how could Estonia pull off the same kind of success?”
Lõkke-TULI rubriigi külaliseks on Mathias Appelblad – loovhing ja juht, kes on nii pealt näinud kui ka ise hoogu andnud Rootsi loovtööstuse tähelennule agentuuris Forsman & Bodenfors. Millal see kõik algas? Kuidas Rootsi maailmakaardile tõusis? Ja mis veelgi olulisem – kas Eestis võiksime sama saavutada? Milles peitub edu valem? Küsime otse allikast.
Tänapäeval rakendab Mathias oma talenti aga hoopis pangas, juhtides globaalselt SEB brändi ja loovtiimi.
Vestlust juhib Magnus Lužkov, Optimist Creative’i juht ja TULI asutajaliige.
- 14.40-15.15 Eva Bodecker Thunborg – Tegevjuht, Mediaplus Nordic ja Andreaa Wolter – Toote- ja äriarenduse juht, Mediaplus Realtime
Teema: “Sustainability: Let’s walk the talk!”
Kuidas meediatööstuses jätkusuutlikult areneda ning kuidas saame kaasa aidata oma ESG jälgede mõõtmisele ja jälgimisele? Lahendused ja nende areng Põhjamaadest Euroopasse.
- 15.15-15.35 Kohvipaus
- 15.35-16.10 Kirk Johnsen – Brändikonsultant ja Ary Ganeshalingam – Turundusjuht, Change Please
Teema: “Beyond The Contract: 7 Secrets of Unstoppable Client-Agency Teams”
Valdkonna tippjuhid jagavad eksklusiivseid teadmisi, kuidas nad on loonud agentuuride ja klientide vahel suhteid, mis annavad hoogu nii loovusele kui ka ärilisele edule. Kirk ja Ary räägivad Airbnb, Wieden+Kennedy, Nike, Aston Martini, Pernod Ricardi ja teiste näidetel, kuidas muuta koostöö suurepärasteks tulemusteks.
- 16.10-16.45 David Beckett – Pitch-koolitaja, Best3Minutes
Teema: “How do you tell your story in no time at all – when everyone is busy and attention is thin?”
David Beckett on rahvusvaheline pitch-koolitaja, kes on koolitanud üle 2500 start-up’i ning jaganud nõu üle 36 000 spetsialistile 31 eri riigis. Oma kogemused on ta pakendanud praktilisse ja põnevasse ettekandesse, mis inspireerib ning aitab luua võidukat müügiesitlust.
David keskendub praktilistele asjadele: kuidas teha publikule sobivat esitlust, millel on selge eesmärk, veenev lugu ning jõuline algus ja lõpp.
- 16.45-17.05 Kohvipaus
- 17.15-18.30 TULImusta konkursi auhindamine
- 18.30-21.30 Networking/pidu‘Korraldajal on õigus teha ajakavas muudatusi.
Päeva juhib Annika Ljaš Eilat
Annika on hinnatud startup-turunduse ekspert, kes on aidanud mitmekümnel startupil oma ärid käima saada ja rahvusvahelises meedias kajastatud saada. Ta tõi siia regiooni maailmas buumiva külalisturundusjuhi mudeli (Visiting/Fractional CMO).
Muuhulgas on Annika kaasa löönud ambitsioonikates projektides nagu e-Residentsuse lansseerimine ja Latitude59 tehnoloogiakonverentsi suureks ehitamine. Hiljuti tuli ta koos kahe partneriga välja miniagentuuriga Exponential, mis aitab ettevõtetel välisturgudel kiiremini kliente leida.