11.09.2025

Piletid müügil ja esimesed esinejad teada! Novembris toimuv Making Sense keskendub turundaja rollile tulevikus

Sügisene turunduse tippsündmus Making Sense toimub tänavu Eesti Rahvusraamatukogu (RaRa) vastrenoveeritud ruumides 13.-14. novembril. Esimesed esinejad on praeguseks teada, samuti saad soetada pileteid.

Making Sense toimub seekord 13.-14. novembril.
Osta pilet

Seekordne Making Sense võtab fookusesse turundaja tulevikurolli. Turundaja peab teadma, mis juhtus, mis juhtub ja – kõige tähtsam – mis juhtuma hakkab. Räägitakse, et turundaja peab olema teistest sammu ees. Ei. Tegelikult peab ta olema mitu sammu ees. Tulevikuturundaja oskab ühendada turunduse põhialuseid ning tehisintellekti ja tehnoloogiat. Samuti oskab ta eemaldada ettevõtte barjääre ning mõjutada otsuseid juhtkonna tasemel. 

Konverentsil keskendume, kuidas kiiresti arenev maailm, tehnoloogilised uuendused ja pidev innovatsioon kujundavad turunduse tulevikku. Arutame, milliseid oskusi, mõtteviise ja strateegiaid on tehnoloogiast raputatud maailmas tegelikult vaja ning kuidas kõige paremini end ette valmistada, et olla konkurentsivõimeline nii Eestis kui ka rahvusvaheliselt. Oodatud on nii agentuuride kui ka brändide turundusrahvas. 

Esimesed esinejad

Will Gilroy (Rahvusvahelise reklaamiliidu WFA kommunikatsiooni ja strateegia direktor) astub lavale globaalse reklaamiliidu südamest ja avab tagamaid ning trende, mis aastal 2025 ja hiljemgi turunduskommunikatsiooni kujundavad. Milline näeb välja turundaja tulevik maailmas, kus tehnoloogia ja digiturunduse võidukäik pole veel ligilähedaseltki vaibunud?

Kavita Patel (LIONS Advisory strateeg ja WARCi Euroopa, Lähis-Ida ja Aafrika regiooni nõuandva kogu juht) tutvustab Cannes’is esmaesitletud uuringut “The Multiplier Effect: A CMO’s guide to brand-building in the performance era”. Ta jagab praktilisi nõuandeid, kuidas siduda brändi ehitamine tulemuslikkuse fookusega ja saavutada keerulises turuolukorras suuremat mõju.

Jyrki Poutanen (Agentuuri United Imaginations kaasasutaja ja loovjuht) jagab oma agentuuri kasvulugu. Kolme aastaga on kuuest inimesest kasvanud 37-liikmeline meeskond. Seda ajal, mil paljud agentuurid pigem kahanevad. Saame teada, kuidas tiimid ja struktuurid peavad muutuma, et organisatsioon oleks valmis kiireks kasvuks ja uute trendide elluviimiseks.

Järgmised esinejad teatame juba varsti.

Samuti keskendume ekspordile: laval on EISi esindaja ning kolm ettevõtet jagavad oma inspireerivaid kogemuslugusid. TULI ekspordigrupp esitleb oma ekspordistrateegia pilootideed.

Piletihinnad

  • TULI liikmetele ja üliõpilastele (kehtiva üliõpilaspileti alusel): 225 eurot+km
  • Teistele: 270 eurot+km

Pilet sisaldab sissepääsu 13.-14. novembril Eesti Rahvusraamatukogus (Tõnismägi 2) toimuvale konverentsile, efektiivsuskonkursi Tulimusta auhindamisele, kohvipause ja lõunasööki. Pileteid on saadaval üksnes 200 – kiirustage!

Osta pilet

Loe üritusest rohkem

Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit.

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt