29.10.2024

Making Sense’i teise päeva kava on paigas: jututeemadeks on andmed, käitumisteadus, mõõtmine ja Ryanair

Making Sense’i turunduskonverents toimub juba järgmisel nädalal (6.-7. november) Proto avastustehases. Nüüdseks on paigas ka teise päeva kava. Vaata, kes esinevad ja millest nad räägivad!

Making Sense toimub juba järgmisel nädalal.

Tänavune Making Sense on esmakordselt kahepäevane. Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele, jätkusuutlikkusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. Teine päev võtab fookusesse efektiivsuse: laval räägitakse andmete kasutamisest ja kreatiivsusest.

Making Sense toimub 6.-7. novembril PROTO avastustehases (Peetri 10), mis asub ajaloolises Noblessneri sadamalinnakus. 

Osta pilet Vaata avapäeva kava Loe rohkem

7. november

  • 10.30 Saabumine, hommikukohv
  • 11.00-11.35 Kaarel Oja – Tegevjuht, Quantitas Innovation

Teema: “It all starts with data”

Tark turundaja teab, et andmepõhine turundus on praegu alguspunkt, mitte lõppsiht. Aga kas teame, millised andmed kuuluvad meile ja millised mitte? Uurime, kuidas andmed kujundavad turundusstrateegiaid, miks kõik andmed pole võrdsed ja kuidas nende väärtus aja jooksul kahaneb. Vaatame, kuidas õigesti kasutatud andmed võivad olla konkurentsieeliseks ja millist mõju need võivad avaldada sinu brändile.

  • 11.35-12.10 Trym Sigurdsen – Juhtimiskonsultant, Knowit ja Kadri Tirs –  Turu-uuringute spetsialist, Initiative Eesti

Teemad:Making marketing strategies more effective through number-based inputs. Scandinavian examples” ja “How to increase the effectiveness of campaigns through client’s, creative’s and media’s synchronized cooperation”

Trym esitleb, kuidas ettevõtted saavad andmete abil kavandada väga sihipäraseid kampaaniaid, optimeerida hooajalisi võimalusi ja avastada turundusstrateegiates põhjuslikke seoseid. Ettekandes tuuakse näiteid Avinori (Norra) ja Estrella (Soome) ökonomeetrilisest müügimodelleerimisest ning rõhutatakse, kuidas analüütilised teadmised koos turu sügava mõistmisega võivad oluliselt turundustulemusi parandada.

Kampaaniate efektiivsuse maksimeerimiseks on osapoolte ühine eesmärk ehk mõõdik esmatähtis – eesmärgist lähtuvad protsessid ja kujunevad lahendused. Sellest, kuidas seda pealtnäha loogilist ja lihtsat ülesannet igapäevatöös päriselt täita, räägib Initiative-i uuringute juht Kadri Tirs. Ta toob praktilisi näiteid, kuidas ühiselt defineerida eesmärke, et saavutada tõeline koostöö kolme osapoole – kliendi, loovpartneri ja meediaagentuuri – vahel.

  • 12.10-13.30 Lõuna
  • 13.30-14.05 Johan Smit – Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht, PMA

Teema: “Does audience measurement keep track of changing media consumption?”

Johan Smit vastab esitluses mitmele küsimusele: mis on auditooriumi mõõtmine ja miks me seda vajame? Kuidas on meediatarbimine muutunud? Kuidas on auditooriumi mõõtmine nende muutustega kohanenud? Milline on kõigi osalejate roll mõõtmises? Mida on vaja tulevikuks? 

  • 14.05-14.40 Heidi Reinson – käitumisteadlane

Teema: “Behavioural science: humble look at influencing people”

  • 14.40-15.00 Kohvipaus
  • 15.00-15.35 Ricardo Cuilenheim – Insight, Effectiveness & Growth valdkonna juht, Norra dentsu

Teema:  “Challenging Growth – Unlocking profitable growth through data”

Ettekanne võtab luubi alla, miks turunduspõhine kasv on muutunud keerulisemaks ning raskesti saavutatavaks. Samuti räägitakse sellest, mida iga tegevjuht oma turundusjuhilt nõuab. Uurime, kuidas oleme jõudnud praegusesse olukorda ning millised on peamised väljakutsed, edu kriteeriumid ja võimalikud edasised suunad. 

  • 15.35-16.10 Michael Corcoran – Endine sotsiaalmeedia ning loovsisu juht, Ryanair; juhtivpartner, Frankly

Teema: “Be on Social without Being on Social”

On aeg, et turundajad hakkaksid tõsiselt mõtlema, millist rolli mängib sotsiaalmeedia brändi edus. Kui olla korraga kõik ja kõigile, siis võivad pingutused vett vedama minna ning olete lihtsalt üks tilk korporatiivsest sarnasuse merest! Parimad ideed ja strateegiad ei ole ratsionaalsed. Probleeme saab lahendada, kui lasta loogikast lahti ja eristuda. 

Michael räägib, kuidas olla sotsiaalmeedias “sotsiaalmeedias olemata”. Kuidas lahendada probleemi ning kasutada sotsiaalmeediat brändi hüvanguks? Ta toob näiteid, kuidas kasutada sotsiaalmeediat rohkemaks kui sisu postitamiseks. Samuti keskendub ta neljale muutujale, mis peaksid sinu sotsiaalmeedia strateegiat mõjutama. Ja lõpetuseks jutustab ta, kuidas Ryanair seda kõike tegi.

Teist päeva modereerib Liis Laisaar

Liis on äriarenduse juht digiturundusagentuuris Holini, mis pakub Google Ads ja Analytics teenuseid B2B tech ettevõtetele. 

Oma karjääri jooksul on ta hallanud kümneid ja auditeerinud üle saja Google Ads konto, aidates ettevõtetel Google Adsi enda kasuks võimalikult efektiivselt ja tulemuslikult tööle panna. Liis on jaganud enda ja Holini kollektiivseid teadmisi ning kogemusi koolitades ja esinedes nii kohalikel kui ka rahvusvahelistel lavadel, virtuaalsetel ja päris lavadel.  

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt