Making Sense toimub esimest korda kahepäevasena, esimesed kuus esinejat teada
On kombeks saanud, et sügiseti toimub turunduskonverents Making Sense. Teisiti ei saa ka tänavu. Esmakordselt kahepäevasena toimuv sündmus leiab aset 6.-7. novembril PROTO avastustehases.
“Making Sense’i kahepäevaseks kasvamine on asjade loogiline käik,” räägib Turundajate Liidu tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Senised konverentsid on saanud suurepärast tagasisidet ning seetõttu otsustasime gaasipedaalile vajutada ning sündmuse veelgi suuremalt ette võtta. Saame seda teha tänu EAS-i toetusele. See tähendab veelgi rohkem tipptasemel esinejaid. Samal ajal ei kao kuhugi mõnus ja hubane atmosfäär, mis Making Sense’i alati saatnud on.”
Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele, jätkusuutlikkusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. Teine päev on Making Sense’i mõttes klassikalisem: see võtab fookusesse efektiivsuse. Laval räägitakse andmete kasutamisest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid saabuvad Eestisse nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele.
Tulemuskonkursi TULImust parimad selguvad esimese konverentsipäeva lõpus. Seejärel toimub meeleolukas networking pidu, kus pakutakse tervitusjooke, snäkke ja muusikat.
Tutvustame teile esimesi esinejaid. Mathias Appelblad on SEB Panga globaalne loovjuht, kes on töötanud brändidega nagu Apple, Volkswagen, Target, AT&T, FedEx, HBO, GE, Gilette, Volvo, SK-II ja IKEA. Tema kampaaniad on võitnud auhindu Cannes Lions’ilt, Clio Awards’ilt, D&AD Awards’ilt ja The One Show’lt. Ta on Creativity 50 laureaat.
Praegu töötab Mathias SEB brändiga ning uuendab 170 aastat vana finantsasutust järgmiseks 170 aastaks. Varasemalt on ta olnud hinnatud Rootsi agentuuri Forsman & Bodenforsi loovjuht.
Selim Ünlüsoy on LePubi globaalne AI juht. LePubi on mitmetes mainekates edetabelites valitud maailma parimaks loovagentuuriks. Tänavuselt Cannes Lions’ilt võideti 26 lõvi. Selim juhib multidistsiplinaarset loovinimeste tiimi, mille tööde mõju ulatub reklaamist kaugemale. Ta on olnud peaesineja erinevatel üritustel, kus räägib biomimikrist, tehisintellekti mõjust ja disainist.
Mees on võitnud üle 100 rahvusvahelise ja kohaliku auhinna, muuhulgas maineka innovatsiooni lõvi Cannes’ist, Golden Drumi Grand Prix jne. Temast on kirjutanud Fast Company, Beaux Arts Magazine, Lürzer’s Archive ja paljud teised. Selim on inimeste ja masinate vahelise suhete igavene õpilane, kes hetkel keskendub käitumistehnoloogiale ja sünteetilisele loomingule.
Erica Terranova on kogenud kasvuturunduse ekspert, kel on pikaajaline kogemus B2B ja B2C turunduses. Hetkel juhib ta Moomin Charactersi kasvuturundust.
Ta on aidanud kiiret kasvu saavutada idufirmadel ja tunnustatud brändidel. Ta on ehitanud digitooteid, edendanud andmete lugemise oskust, juhtinud DEI-algatusi (mitmekesisuse, võrdsuse ja kaasatuse algatused) ning toetanud Soomes elavaid rahvusvahelisi talente. Kultuurisotsioloogia doktorikraadi ja kirjanduskirega Erica lähenemises on tähtsal kohal brändikogemus ja sihtrühma sügav mõistmine, et muuta nad passiivsetest vaatlejatest lojaalseteks fännideks.
Kaarel Oja on digitaalse reklaami ja turunduse liidu IAB Baltics juhatuse liige ja Quantitase innovatsioonibüroo juht. Ta on kliendile keskendunud konkurentsistrateeg ning kogenud innovatsioonijuht.
Tema pagasis on 18 aastat kogemust tehnoloogia ja toodete kohandamise juhtimisel süvatehnoloogia, jaekaubanduse, autotööstuse, panganduse, e-kaubanduse, reisi ja laiatarbekaupade valdkondades.
Kaarel teeb organisatsioonidega koostööd, et mõista ja uuesti määratleda nende tööstusharusid; töötab välja ning rakendab stateegiaid, mis aitavad kliente kaasata ja hoida ning juhib turumuutusi, et tuvastada ja kasutada ettevõtete võimalusi.
David Beckett on koolitanud üle 2400 startup’i ja scaleup’i ning aidanud võita enam kui 450 miljonit eurot investeeringuid. Samuti on Beckett koolitanud üle 36 000 spetsialisti 31 riigis. Seda ettevõtetes nagu Booking.com, Tommy Hilfiger, PwC ja Netflix, muuhulgas on ta koolitanud üle 30 TEDx esineja. David on „The Pitch Canvas©” looja ning raamatute „Pitch To Win” ja „Blue Moon Pitch” autor.
Hollandi meediaagentuuride liidu tegevjuht Johan Smit alustas pärast ärijuhtimise õpinguid tööd kliendihaldurina DDB-s. Leo Burnetti ja Publicise kaudu suundus ta 1990. aastal Initiative Media’sse. Aastani 2001 töötas Johan Initiative’i võrgustiku rajamise nimel Kesk- ja Ida-Euroopas, sealhulgas Balti riikides, Kesk-Aasias, Iisraelis, Lõuna-Aafrikas ja Türgis.
Johan on praegu Hollandi meediaagentuuride liidu PMA tegevjuht. Tema juhtimisel integreeriti eraldiseisvad publikumõõdikud, mis tõi kaasa ainulaadse koostöö kõigi JIC’ide, MOCi ja teadusagentuuride vahel.
Piletid
- TULI liikmele: 225 eurot+km
Teistele: 270 eurot+km
Pilet sisaldab sissepääsu 6.-7. novembril PROTO avastustehases toimuvale sündmusele, kohvipause ja lõunasööki mõlemal päeval, TULImusta auhinnatseremooniat ning pääset esimesel õhtul toimuvale networking üritusele.
- Millal? 6.-7. novembril 2024
- Kus? PROTO avastustehas (Peetri 10, Tallinn)
Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit.
Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi. Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 200 eurot vähetähtsat abi, mis läheb 300 000 eurost maha. Loe rohkem.
Autor: Siim Kera, TULI