04.09.2024

Making Sense toimub esimest korda kahepäevasena, esineb maailma ühe parima loovagentuuri AI juht

On kombeks saanud, et sügiseti toimub turunduskonverents Making Sense. Teisiti ei saa ka tänavu. Esmakordselt kahepäevasena toimuv sündmus leiab aset 6.-7. novembril PROTO avastustehases.

Making Sense'i konverents on tänavu kahepäevane.

“Making Sense’i kahepäevaseks kasvamine on asjade loogiline käik,” räägib Turundajate Liidu tegevjuht Kadi Aguraijuja. “Senised konverentsid on saanud suurepärast tagasisidet ning seetõttu otsustasime gaasipedaalile vajutada ning sündmuse veelgi suuremalt ette võtta. Saame seda teha tänu EAS-i toetusele. See tähendab veelgi rohkem tipptasemel esinejaid. Samal ajal ei kao kuhugi mõnus ja hubane atmosfäär, mis Making Sense’i alati saatnud on.” 

Esimene päev keskendub inspiratsioonile, loovusele ning turundusmaailma tulistele teemadele, mis aitavad rahvusvahelisel turul läbi murda. Teine päev on Making Sense’i mõttes klassikalisem: see võtab fookusesse efektiivsuse. Laval räägitakse andmete kasutamisest, jätkusuutlikkusest ja kreatiivsusest. Rahvusvahelised esinejaid saabuvad Eestisse nii kõnekatest brändidest kui tipp-agentuuridest – just agentuuride ja klientide ühine pingutus viib valdkonna järgmisele tasemele.

Loe rohkem

Tutvustame teile esimest kaht esinejat. Mathias Appelblad on SEB Panga globaalne loovjuht, kes on töötanud brändidega nagu Apple, Volkswagen, Target, AT&T, FedEx, HBO, GE, Gilette, Volvo, SK-II ja IKEA. Tema kampaaniad on võitnud auhindu Cannes Lions’ilt, Clio Awards’ilt, D&AD Awards’ilt ja The One Show’lt. Ta on Creativity 50 laureaat. 

Praegu töötab Mathias SEB brändiga ning uuendab 170 aastat vana finantsasutust järgmiseks 170 aastaks. Varasemalt on ta olnud hinnatud Rootsi agentuuri Forsman & Bodenforsi loovjuht.

mathias 2

Selim Ünlüsoy on LePubi globaalne AI juht. LePubi on mitmetes mainekates edetabelites valitud maailma parimaks loovagentuuriks. Tänavuselt Cannes Lions’ilt võideti 26 lõvi. Selim juhib multidistsiplinaarset loovinimeste tiimi, mille tööde mõju ulatub reklaamist kaugemale.  Ta on olnud peaesineja erinevatel üritustel, kus räägib biomimikrist, tehisintellekti mõjust ja disainist.

Mees on võitnud üle 100 rahvusvahelise ja kohaliku auhinna, muuhulgas maineka innovatsiooni lõvi Cannes’ist, Golden Drumi Grand Prix jne. Temast on kirjutanud Fast Company, Beaux Arts Magazine, Lürzer’s Archive ja paljud teised. Selim on inimeste ja masinate vahelise suhete igavene õpilane, kes hetkel keskendub käitumistehnoloogiale ja sünteetilisele loomingule. 

Tulemuskonkursi TULImust parimad selguvad esimese konverentsipäeva lõpus. Seejärel toimub meeleolukas networking pidu, kus pakutakse tervitusjooke, snäkke ja muusikat.

selim 2

Piletid

  • TULI liikmele: 225 eurot+km
    Teistele: 270 eurot+km

Pilet sisaldab sissepääsu 6.-7. novembril PROTO avastustehases toimuvale sündmusele, kohvipause ja lõunasööki mõlemal päeval, TULImusta auhinnatseremooniat ning pääset esimesel õhtul toimuvale networking üritusele.

Osta pilet
  • Millal? 6.-7. novembril 2024
  • Kus? PROTO avastustehas (Peetri 10, Tallinn)

Making Sense’i konverentsi kaasrahastab Euroopa Liit. 

Kolme majandusaasta peale on igal ettevõttel õigust taotleda kuni 300 000 eurot vähese tähtsusega abi. Konverentsil osaleva ettevõtte kohta arvestatakse kuni 200 eurot vähetähtsat abi, mis läheb 300 000 eurost maha. Loe rohkem

Autor: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt