Saame tuttavaks! Making Sense’i konverentsi esinejate nimekiri on saanud taas täiendust
Making Sense konverents toimub juba 3. novembril Erinevate Tubade Klubis, Tallinnas. Jätkusuutlikule ning efektiivsele turundusele keskenduv konverents toob kohale ülemaailmsed tipptegijad. Juba kahe nädala pärast toimuval konverentsil on kohti üksnes 150-le, mistõttu huvilistel tasub piletiostuga kiirustada.
Ogilvy tippstrateeg: Zuzana Kabelková
Zuzana Kabelková on Ogilvy strateegiadirektor. Ta on elanud Tšehhis, Austrias, Suurbritannias, Saksamaal ja Rootsis ning nüüd on ta tagasi Prahas, kaasas rohkem kui 12 aastat kogemust strateegia alal.
Tema tugevusteks on töötada multikultuursete tiimidega, tutvuda kohaliku vaatenurgaga, tõlkida strateegilised järeldused efektiivselt loovsuundadeks ning kohandada globaalset strateegiat kohalikele turgudele
Zuzana on võitnud mitmeid kohalikke Effie auhindu töö eest brändidega nagu TESCO CE, Raiffeisenbank, L’Oréal, ŠKODA Group, Ford, IKEA, HM, Allianz ja Ford. Hiljuti korraldas ta #AdvantageUkrainia kampaania strateegiat rohkem kui 17 riigis.
Ettevõtte Deedster asutaja: Monika Martinsson
Monikal on magistrikraad insenerfüüsika erialal ning alustas oma karjääri fintech valdkonnas arendaja ja analüütikuna. Tal on 12-aastane kogemust ülemaailmsetel kapitaliturgudel. Monika töötab tipptasemel kauplemise tarkvaralahendustega ja juhib kiiresti kasvavate ettevõtete meeskondi EMEA-s.
2017. aastal asutas Monika koos kolme teise kolleegiga Deedsteri ja on alates sellest ajast pühendanud end sellele, et võimaldada muuta maailma veelgi jätkusuutlikumaks.
Deedster on digiplatvorm, mis sisaldab andmeid ja tööriistu CO2 heitkoguste mõõtmiseks ning vähendamiseks. Selle platvormi abil kaasavad nad nii üksikisikuid, ettevõtteid kui ka panku, et kiirendada oma jõupingutusi kliimamuutusteks.
Autor: Kärt Tomp, TULI