Rimi
Rimi pakub tooteid ja teenuseid, et muuta klientide elu paremaks ja mugavamaks.
Rimi Eesti on ICA grupi tütarettevõtte, mille esimene kauplus avati 2000. aastal. See kuulub Rimi Balticu alla mis jaguneb kolmeks Balti riigiks: Eesti, Läti ja Leedu. Baltikumis on Rimi kaupluseid 250 ringis ning töötajaid üle 12 000 (Eestis üle 2800). Üle Eesti on tänaseks avatud 83 kauplust, mis omakorda jagunevad Hyper, Super, Mini, Express.
Rimil on kolm väärtushinnangut, milleks on lihtsus, ettevõtlus ja pühendumus. Lihtsus seisneb selles, kuidas me mõtleme ja töötame ning ausust üksteise vastu, et saaksime teineteisele toetuda. Tänu sellele töötame tõhusamini, mis annab meie tööle parimad lahendused ja klientidele parimad tooted ja teenused. Nagu ka meie visioon ütleb: „Aitame muuta iga päeva pisut lihtsamaks“.
Teiseks väärtushinnanguks on ettevõtlikkus, kus loome lahendusi. Leides kliendimuredele ja soovidele lahendusi, anname klientidele uusi valikuid ja areneme. Äris edukas olemine tähendabki võimaluste loomist ja nägemist, tegutsemisvõimet, innovatsiooni ning soovi võtta isiklikku vastutust. Selle tõttu pakub Rimi põnevaid rakendusi ja teenuseid nagu meelte kool, mobiilne skaneerimine, nutipostkast, jne.
Viimaseks punktiks on pühendumus. Pühendumus oma klientidele, töötajatele ja arenemisele, et uusi tooteid ja teenuseid välja töötada, mis viib ka paremate tulemusteni. Lisaks arvame meie omalt poolt, et pühendumus ei pea olema seoses vaid meie teenuste ja toodetega, vaid ka keskendudes paremale jätkusuutlikule maailmale, millest me Rimis hoolime ning millele rõhku paneme. Rimi kui suur ettevõtte saab midagi selleks teha ning teavitab seda ka oma klientidele, et maailmas muutusi luua.
Rimi fokuseerib oma tegevustes jätkusuutlikkusele, et ressursse vähendada ja utiliseerida, keskkonda säästa ning kohendada tarnegraafikuid võimalikult efektiivseks. Rimi on juba praegu kliimaneutraalne ja leiab veel võimalusi, et olla veelgi keskkonna sõbralikum. Lisaks on Rimi suurim Toidupanga annetaja ning annetab söögikõlbulikke tooteid ja viga saanud pakenditega kaupa enim abi vajajatele ning ka klientidel on võimalik annetada neile nii tooteid kui raha.
Rimi on teadaolevalt jaekaubandusettevõte, mis pakub vajalikke tooteid igas eluvaldkonnas, valmistoite ning erinevaid teenuseid, et kliendid saaksid oma kaubad kätte kodust lahkumata või, kuidas olla jätkusuutlikum. Nendeks on:
- Rimi omamärgi tooted: I love Eco, Rimi Basic, Rimi, Selection by Rimi, Loving touch,
Rimi Greatlife, Rimi Planet, Rimi FreeFrom, Rimi Express ja ICA - E-pood. Oste on võimalik sooritada läbi e-poe (kodulehe) ja äpi. Tellides on võimalik
kaubad kätte saada kaubaväljastuspunktist (Click & Collect), Rimi Drive alast või
kulleriga koju tellides kätte või nutipostkasti - Jäätmeteta elu. Kahes Rimi kaupluses (Ülemiste Rimi Hyper ja Lõunakeskuse Rimi) on võimalik osta majapidamis- ja kehahooldustooteid pakendivabalt või oma totsikuga
- Puldikassa ja mobiilne skaneerimine. Kauplustes on võimalik kasutada pulti või isiklikku mobiili Rimi äpiga ning ise tooteid skannerida makstes puldikassas
- Tühjenda oma külmik. Tehisintellektil põhinev programm, mis koostab maitsva retsepti külmkapis ja kappides olevate toodete põhjal, et vähendada toidu raiskamist
- Tarbime targalt. Rimi loodud algatus, kus arutleda jäätmete vähendamise ja toiduraiskamise teemadel
Koduleht: www.rimi.ee
Kontaktisik: Andrija Arro,
Usume, et kaasalöömine TULIs annab hea võimaluse paremini kursis olla turul toimuvaga ja ehk õnnestub ka koos midagi positiivset korda saata ning ühiskonna teadlikust just vastutustundliku ettevõtluse osas kasvatada. Suure ettevõttena on meil palju kogemusi, mida ka teistega hea meelega jagame ning alati on võimalik teistelt õppida ning enda ettevõtet arendada. Rimi