Imagine\TBWA

Reklaamiagentuur

Oleme 360-kraadist täisteenust pakkuv reklaamiagentuur ja esindame Eestis maailma suurimat reklaamiagentuuride võrgustikku TBWA. Oma klientidele pakume laia valikut turunduslahendusi alates strateegiast ja töötubadest kuni konkreetsete kampaaniate loovlahenduste ja nende tootmiseni.

Usume, et kliendi ja agentuuri suhe peab olema partnerlus, mitte lihtsalt projektipõhine teostus. Just seetõttu oleme võtnud endale eesmärgiks pakkuda klientidele läbimõeldud strateegiaga toimivaid loovlahendusi, läbi mille kasvab meie klientide äri konkurentidest kiiremini.

Oma töös kombineerime nii kohalikku know-how’d, kui ka kogu võrgustiku teadmisi ja kogemusi. Meie DNA-sse on kirjutatud sisse loovfilosoofia Disruption®, mille mõte ei ole lihtsalt loovus loovuse pärast, vaid loovus kliendi eesmärkide saavutamiseks. Ühiskonna- ja kultuuritrendide jälgimiseks kasutame oma töös pidevalt ka platvormi Backs\ash.

Mis on Disruption®?

Disruption® on legendaarse loovmõtleja Jean Marie Dru 1990. aastate alguses sõnastatud filosoofia, mis on saanud TBWA agentuuride lahutamatuks osaks. See on mõtteviis ja tööriist, millega loome strateegiaid ja loovideid.

Lihtsalt öeldes on Disruption® katalüsaator, millega luua ideid, mis raputavad turgu ja kasvatavad brände. Me esitame väljakutse ühiskonnas levinud konventsioonidele, et luua uusi viise, kuidas kasvatada klientide äri.

For us, it’s not a description of what is. For us, it’s a methodology to say what could be. It’s about what you can do with a brand in the future.”
– Jean Marie Dru, Chairman, TBWA\Worldwide

Mis on Backs\ash’i?

Backs\ash on umbes 300 töötajast koosnev trendimärkajate kollektiiv (k.a Eestis), kelle ülesandeks on kaardistada globaalseid, regionaalseid ja lokaalseid trende.

Need trendid on meie igapäevane tööriist, tänu millele on loovtiimid pidevalt kursis ühiskonnas toimuvate muutustega. Neid teadmisi saame kasutada edukalt oma klientide eesmärkide saavutamiseks, sest kultuur liigutab masse ja määrab inimeste mõttekäike. 

\ \ \ \ \

  • TBWA võrgustikku kuulub 95 riigis 275 agentuuri ning enam kui 12 000 inimest.
  • TBWA on nimetatud Fast Company poolt 2019. ja 2020. aasta maailma 100 kõige innovaatilisema ettevõtte hulka ning 2018. aastal auhinnati Adweek’i tiitliga „Global Agency of the Year“.
  • TBWA globaalsete klientide hulka kuuluvad adidas, Apple, Gatorade, Henkel, Hilton Hotels, McDonald’s, Nissan, and Singapore Airlines.
TEENUSED:
Täisteenusagentuurina pakume kahte peamist teenust:
  • Loovteenused – loovideed, copywrite, disain, sisuloome, sotsiaalmeedia haldus, projektijuhtimine, assisteerimine, digitootmine ja kõik mis sinna vahele jääb.
  • Konsultatsioon ­– coaching stiilis töötoad turundus-, reklaami-, äri- ja brändi strateegiate loomiseks.

Koduleht 

Facebook

Instagram

LinkedIn

Kontaktisik: Helen Roonet,

imagine tbwa logo
imagine tbwa