Turundusanalüütik
10. oktoober 2025
- Kuulutus
Otsime turundusanalüütikut, kes aitab andmetest luua lugusid ja soovitusi, mis toetavad klientide nutikaid turundusotsuseid. Selles rollis ühendad andmed ja turunduse: lood dashboard’e, analüüsid kampaaniaid ning leiad uusi kasvuvõimalusi.
Mida sa teed?
- Muudad keerulised meedia- ja turundusandmed selgeteks lugudeks, mis aitavad klientidel teha täpsemaid otsuseid
- Analüüsid sihtrühmi, konkurentide tegevusi ja avastad uusi kasvuvõimalusi
- Lood selged ja mõjusad ülevaated ning dashboard’id (Power BI, Google Looker Studio)
- Hindad kampaaniate tulemuslikkust ja annad soovitusi järgmisteks sammudeks
- Tood meeskonda värskeid vaatenurki – turutrendidest kuni uute mõõdikute ja analüüsivõteteni
Mida me sinult ootame?
- Matemaatilist või analüütilist tausta (majandus, statistika, matemaatika, andmeteadus)
- Väga head Power BI ja Google Looker Studio (või muude BI tööriistade) kasutamise oskust
- Arusaamist turundus- ja meediaandmetest (Kantar, Google, Meta jmt)
- Oskust keerulised andmed muuta arusaadavaks ja kõnekaks looks
- Täpsust, süsteemsust ja võimet hallata mitut projekti korraga
- Huvi meediamaailma vastu ja valmisolekut õppida agentuuri tööprotsesse ning panustada turundusanalüütika arendusse
Kasuks tulevad:
- Varasem töökogemus meediaagentuuris
- SQL-päringute loomise kogemus
- DAX-i valdamine
- JavaScripti, Pythoni või R programmeerimisoskus
Mida meie pakume?
- Mitmekesist tööd tuntud brändidega (Swedbank, Prisma, Procter & Gamble, Coca-Cola, Circle K jt)
- Keskkonda, kus andmeanalüüs on otsuste aluseks ning sinu lahendused ja soovitused jõuavad päriselt otsustelauda
- Toetavat ja professionaalset tiimi, kus kasvada nii tehniliste oskuste kui ka turundusstrateegia mõistmises
- Võimalust kujundada ja rakendada uusi mõõdikuid ja lähenemisi, mis hoiavad meid ja kliente konkurentsis ees
- Spordi- ja tervisetoetust, kaasaegset kontorit Kristiines ning paindlikku kodukontori võimalust
- Peresõbralikku töökeskkonda, toredaid tiimiüritusi ja konkurentsivõimelist palka vastavalt oskustele ja kogemusele
- Tegu on lapsehoolduspuhkuse ajaks avaneva rolliga, kuid meie kogemus näitab, et sageli tekib ka võimalusi pikemaks koostööks.
Kandideeri ja aita andmetel rääkida lugu, mis muudab turunduse targemaks. Saada oma CV hiljemalt 10.oktoobriks aadressile: