15.10.2024

KÕIK OSALEMA! Kuldmuna otsib taas loovideed!

Mis on parem kui Kuldmuna? See, kui Kuldmuna sünnib sinu ideest! Otsime meie valdkonna tippsündmusele visuaalset ja sisulist loovideed. Oma töö saad saata 12. novembrini.

Hetk tänavusest Kuldmunast. Foto: Harry Tiits

Nüüd aga kõigest lähemalt. Loovusfestival Kuldmuna jagab igal aastal kuld-, hõbe- ja pronksmune agentuuridele ja klientidele, kes on silma paistnud põnevate ja tunnustust väärivate reklaamide, disainilahenduste, kampaaniate, ürituste ja muude loovlahendustega.

Mida sinult ootame?

Kuldmuna 2025 visuaalset ja sisulist loovideed. Seekord on meil sulle ette anda ürituse juhtmõte: Loovus leiab tee

Oleme söögi alla ja söögi peale kuulnud juttu, et ajad on keerulised. Jah, majandusel on kaikad kodarates. Jah, mõni kardab, et AI näppab igaveseks ta töö. Jah, jätkusuutlikkusega peab päriselt tegelema. Rasked olukorrad ja muutuvad olud aitab enda kasuks pöörata vaid loovus. Ei jää üle muud, kui leida tee.

Tee juhtmõttega, mis tahad. Võid sõnumit lähtuvalt oma visuaalsest ideest muuta, aga ei pea. Lahenda, kuidas süda ihkab. Las su loovus leiab tee. Kõige olulisem on, et sinu idee ja Kuldmuna juhtmõte käiksid sama rada.

Loovidee on aluseks kogu konkursi kommunikatsioonile ning Kuldmuna peole.

Mida on vaja esitada?

  • Kuldmuna 2025 kommunikatsiooni loovidee koos kirjeldusega.
  • Kui plaanid juhtmõtte sõnastust modifitseerida/arendada, siis kampaania peasõnum/sõnumid.
  • Kampaania põhivisuaali kavand.
  • Näita sõnumi ja visuaali sobivust nii Kuldmuna konkursi kui ka auhinnagala kommunikeerimiseks.
  • Erilahendused kommunikatsiooni elavdamiseks on tervitatud, kuid peamiselt hinnatakse kampaania toimivust traditsioonilistes meediumites.
  • Tasub täpsustada, et me ei otsi Kuldmunale uut logo (st ära logo ega selle värve muuda).

Hindamine

Hindajaks on TULI juhatus ja TULI tegevtiim. Hindame idee sobivust Kuldmuna 2025 sündmusele – loovust, teemale vastavust, aktuaalsust ning asjakohasust valdkonna silmis. Parimad kolm tööd saavad kingituseks kaks piletit Kuldmunale. 

Kas ma veel midagi saan?

Lisaks aule, kuulsusele ja piletitele saab loovidee konkursi võitja tehtud töö* eest kompensatsiooniks 2500 eurot.

*Tehtud töö = konkursi ning peo loovlahendus, lõpuni teostatud peavisuaal, sotsiaalmeedia bännerite/reklaamide põhjad (mida TULI tegevtiim saab vastavalt vajadustele kasutada), veebibännerid defol.io ja tuli.ee lehele, välimeedia reklaam/reklaamid ning loovidee kirjeldus Kuldmuna peo korraldajatele. 

Eeldame, et võitja annab TULI käsutusse ka loodud kujunduse tööfailid, et tehniline tiim saaks luua erinevaid materjale. 

KONKURSI TÄHTAEG on 12. november 2024.

ERITI OLULINE! Saada oma idee PDF-ina aadressile (vajadusel saada WeTransferi või Dropboxi link). Mida esialgne idee sisaldama peab? Keri veidi üles ja vaata lõiku “Mida on vaja esitada?”

Küsimuste korral aitab TULI tegevjuht Kadi Aguraijuja: (5515396)

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt