Vaata, millised kodulehed noppisid Kuldmunalt auhindu
Tänavusel Kuldmuna konkursil võidutsesid tööd erinevates teemavaldkondades, sealhulgas jagati auhindu parimatele kodulehtedele. Vaatame, millised tööd viisid loovusfestivalilt auhinna koju.
- “Vaikus on heli, mida aeg möödudes teeb – VÕTA AEGA” on sõnum, millele baseerub Iglucrafti uus bränding ja veebikeskkonna sõnum. DUX tegi uue Iglucrafti veebikeskkonna disaini ja tehnilise lahenduse, baseerudes uuele brändingule. Siin keskkonnas käib pilt, tekst, stiil ja interaktsioon käsikäes. Tugevalt on rõhutatud lugu, väärtusi, tunnet.
Töö esitaja: DUX.
- HÕBE! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.1. Koduleht
Kogenud tegija projekteerimise valdkonnas sai uue nime ja näo. Geomeetria, täpsus ja põhjamaisus on loodud visuaalse identiteedi kandvad konstruktsioonid. Tetrisest inspireeritud arhitektuurne lähenemine on loodud inspireerima ja looma. Pikalt projekteeritud ja tehniliselt detailideni lihvitud veeb on valmis. Tere tulemast Norte maailma!
Töö esitaja: Refleks.
- PRONKS! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.1. Koduleht
Kes oleks võinud arvata, et maailma päästmine ja päikesekatused võivad olla nii seksikad?
Roofit.Solari uus veebileht räägib nüüd sama keelt, mida toode isegi – modernne disain ülimalt kvaliteetsele tootele. Lihtsat ja selget navigatsiooni täiustavad erinevad animatsioonid ja pildimaterjalid.
Töö esitaja: NOPE Creative.
COPYMUNA! DISAIN JA MEISTERLIKKUS / 10.1. Koduleht
Solarise keskus on enamat kui kaubakeskus. Kino, söök ja jook, disainitänav, kontsert, kõik see on meelelahutus ja kvalifitseerub “lifestyle” kategooriasse. Seda üritas DUX peegeldada veebilehe loomisel. No fuzz, kohe sisusse, info peab olema kohe kättesaadav, üldine stiil kannab keskuse identiteeti.
Töö esitaja: DUX.
Kärt Tomp, TULI