Kuidas Balbiino uut RAKS jäätisesarja noortele turundab
Balbiino koostöös reklaamiagentuuriga Must Muna on võtnud sihikule noorte
sihtrühma. Lähemalt räägib uute RAKS jäätiste kampaaniast agentuuri juht Monika
Seimar.
Kuni selle
aasta kevadeni oli Balbiinol RAKS kaubamärgi all kolm erineva maitsega küpsiste
vahele pandud jäätist. Aprillis toodi turule veel kaks RAKS jäätist, mis on seniste
küpsiste asemel hoopis krõmpsuvas vahvlitopsis.
Kuna sihtrühmaks
valiti teismelised, otsustati kaasata kampaaniasse Eesti üks jälgitavam youtuber
Hensugusta ehk Henri Karpov.
Koos meediaagentuuriga
Inspired Universal McCann koostati meediaplaan, mis sisaldas sotsiaalmeediakanaleid,
digimeediat, Youtube’i, aga ka kinolina reklaamvõimalusi, kaupluste POS
materjale, noortele suunatud ajakirjade prindipinda ning välimeediat
(bussipeatuste reklaampinnad ja rannakabiinid). Reklaamiagentuuri ülesandeks
jäi luua kanalitele reklaamvideod, reklaammaterjalide disainid, digibännerid
ning tarbijamäng.
RAKSi slogan
on läbi aegade olnud “Võta külmalt!” ja inspireerituna sellest toodeti Kuukulguri
abiga humoorikad videoklipid, kus “Võta külmalt!” kahemõttelise tähenduse sai.
“Tegime
teismeliste seas eelnevalt ka väikse küsitluse ning populaarseimaks osutus just
Hensugusta, mis kinnitas, et oleme õigel teel,” rääkis reklaamiagentuuri Must
Muna juht Monika Seimar.
Kuna noored peaaegu
et elavad sotsiaalmeedias, eriti Instagramis, otsustas Must Muna korraldada tarbijamäng
Instagrami auhinnamängude seeriana.
„Kampaaniaperiood
kestab aprilli keskpaigast augusti keskpaigani ja selleks, et kampaanial hing
sees hoida, korraldame kuni peaauhinna loosimiseni erinevaid vaheloosimisi, kus
osalejatel on võimalik võita RAKS jäätist, aga ka jäätisekujulisi
täispuhutavaid ujumismadratseid. Instagrami auhinnamängude kasuks rääkis asjaolu,
et teismelised ei pea sel juhul tülikaid ostutšekke koguma – Instas täägivad
nad sõpru ja tuttavaid ning levitavad sedasi RAKSi brändi ning kasvatavad tuntust,“
kommenteeris Monika Seimar.
„Kuna
kampaania kestab kuni augusti teise pooleni, siis ei saa hetkel rääkida eesmärkide
täitmisest ja tulemustest, kuid hea meel on tõdeda, et uued RAKS jäätised on
vastu võetud paljude jaekettide sortimenti, tootmine on täies hoos, Hensugusta
on igati õigustanud reklaamnäoks olemist ja loodetavasti on suve lõpus põhjust
rõõmustada,“ lisas ta.
Kampaania fotograafiks
on Aivo Kallas Kliff & Klausist.
Silja Oja, Turundajate Liit