Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele kogukonnakeskse visuaalse identiteedi
Kristiine ja Rocca al Mare keskuste omanikfirma Citycon uuendas brändistrateegiat ja visuaalset identiteeti – uus kontseptsioon tugineb kogukonnakesksusele ja jätkusuutlikkusele.
“Kristiine ja Rocca al Mare keskused võtavad kasutusele uue visuaalse identiteedi, mis vastab paremini keskuste omanikfirma Cityconi strateegiale linlike keskuste loomisel, mis on jätkusuutlikud ja teenivad ümbruskaudseid kogukondi – seda sõnumit kannab endas ka uus brändistrateegia ja visuaalne identiteet,” sõnas Kristiine ja Rocca al Mare keskuste turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif.
Leifi sõnul on alates Cityconi asutamisest 34 aastat tagasi ettevõte kasvanud Soome kaubandusettevõttest juhtivaks kinnisvara omanikuks ja haldajaks Põhjamaades ja Baltikumis. “Cityconi strateegia on luua keskuseid, ühendavad endas nii kaubanduse, avalikud teenused, transpordi, toitlustuse kui ka meelelahutuse. Põhisümbol mustvalge heksagon tähistabki nn urban-hub’i, mille suunas keskused nii Eestis kui teistes riikides liiguvad,” tõi Leif välja.
Tema sõnul on ilmselt nii mõnigi keskusest mööduja märganud Rocca al Mare keskuse kõrval uuendatud torni, kus on võimalik keskuse uut visuaalset identiteeti oma silmaga näha. Uues kuues on ka Rocca al Mare keskuse sisesed reklaamid ja püsipinnad ning kaupluste ajutised katted.
“Rocca al Mare keskuse värvipalett on koostatud mõeldes sihtrühmale ehk ümbruskondsetes kogukondades elavatele lastega peredele. Seetõttu on värvid inspireeritud loodusest, stabiilsusest ja rahust, mis sealset kogukonda iseloomustab. Kristiine värvipalett on seevastu värvikirevam, erksam ja linlikum, nagu ka Kristiine keskust tihedalt külastavad inimesed, kes suunduvad kas ostlema, treeningutele või meelelahutust nautima,” iseloomustas Leif keskuste uusi värve.
Uut brändistrateegiat tutvustas Citycon esmakordselt eelmise aasta novembris. 2023. aasta jooksul on uut strateegiat teistesse Cityconi keskustesse Soomes, Rootsis, Norras ja Taanis ka adapteeritud. Värskenduskuuri läbisid nii logo, värvipalett, fondid kui ka graafilised elemendid, mida võib Eestis märgata augustist, kui värske ilme said esimesed turundusmaterjalid.
Uuele brändile üleminek toimub Kristiine keskuses ja teistes Cityconi kontserni keskustes selle aasta jooksul, mille käigus uuendatakse veebilehed ja turundusmaterjalid. Sise- ja välispindadel viiakse uuendused sisse suuremate arendustööde käigus nii Eestis kui teistes riikides.
Brändiuuendus on loodud koostöös Rootsi agentuuriga Kurppa Hosk.
Citycon on Põhjamaade ja Baltikumi juhtiv kaubanduskeskuste omanik, haldaja ja arendaja, kelle 4.2 miljardi suurusesse portfelli kuuluvad Eesti, Soome, Rootsi, Norra ja Taani suurimate linnade sõlmpunktides olevad keskused. Ettevõtte strateegiline eesmärk on luua terviklikke ja jätkusuutlikke linnalahendusi, mis koondaksid kokku äri-, kaubandus ja elukeskkonnaks vajaliku infrastruktuuri. Cityconil on Moody’s (Baa3) ja Standard & Poor’s (BBB-) krediidireitingud ning Citycon Oyj aktsiad on noteeritud Nasdaq Helsingi börsil (tähis: CTY1S.HE). Cityconile kuulub Eestis kaks äriühingut: Kristiine Keskus OÜ ja Rocca al Mare Kaubanduskeskuse AS.
Autor: Helina Leif, Citycon
Toimetas: Kärt Tomp, TULI