Kes TULI tegevusest võidavad?
Küsimusele vastab TULI juhatuse liige Magnus Lužkov.
Fotol: Optimist Creative’i juht ja brändistrateeg, TULI juhatuse liige Magnus Lužkov
Turundajate Liit on jõudsalt kasvamas – pea iga nädal leidub keegi, kes on süvenenud ja aru saanud selle entusiasmi jõul tegutseva organisatsiooni väärtusest. TULI liikmed on inimesed, kes ei talu stagnatsiooni. Neil peab olema erialane perspektiiv või silmapiir, kuhu püüelda.
Sellised inimesed viivadki meie brände ja kogu riigi majandust edasi. Kõigi nende kiuste, kes oskavad turundusse suunatavat raha näha vaid kui kulu. Minu suureks üllatuseks on hakanud TULI poole pöörduma aina rohkem turundusjuhte, kes tahaks tulla liikmeks eraisikuna, kuna nende tööandjad pole huvitatud liikmemaksu tasumisest. Kes siis ikkagi liikmelisust finantseerima peaks? Kes kõige rohkem võidab? Äkki leiab sellele vastuse TULI eesmärke vaadates.
Nii nagu meie riigil, on ka TULI-l kolme erineva ajalise perspektiiviga eesmärgid:
1. Lähiaja eesmärgid
Kõige elementaarsemaks eesmärgiks on valdkonna korrastamine läbi erialase eetika ja seaduste reguleerimise. See on eelduste loomine edu tekkeks. Teiseks lähiaja eesmärgiks on rohkem tahtma hakkamine, mida oleme saavutamas läbi kokkusaamiste, loovuse mõõduvõtu ja inspiratsiooni ammutamise nii teineteiselt kui ka mujalt maailmast. Samuti praktiliste oskuste lihvimine ühiste koolituste ja töötubade abil, mida üksi tegutsedes osta ei jaksaks.
2. Kesk-pikad eesmärgid
Lähema viie aasta jooksul on plaanis saavutada üldine erialase taseme tõus, mis väljendub nii brändide müüginumbrite kasvus kui ka rahvusvahelises tunnustuses valdkonna ekspertide poolt. Omaette eesmärgiks on brändi kui väärtuse teadvustamine selle mõõdetavaks muutmise kaudu. Samuti eriala populaarsuse kasv järeltulevate põlvede hulgas.
3. Suured ja kestvad eesmärgid
Kõige suuremaks ja olulisemaks eesmärgiks on majanduse edendamine läbi rahvusvaheliselt läbilöögivõimeliste brändide loomise ja turundamise. Eesti muutmine allhankemaast peremeesteks. Teiseks suureks eesmärgiks on parima erialase praktika loomine Eestis tegutsevate välismaiste brändide jaoks, mis saaks olla eeskujuks ja kasutatav ka mujal riikides. Muutumine adaptsioonimaast loovuse ekspordi maaks.
Kõige selle nimel töötab iganädalaselt seitsmeliikmeline juhatus ja kolm mitmekümneliikmelist töögruppi. Sentigi tasu saamata. Kõik selle nimel, et brändidel hästi läheks. Ja siis tuleb keegi, kes ütleb oma turundusjuhile, et see 150 € kuus on selle kõige eest too much?
Viimastel kuudel on TULI-ga liitunud näiteks Coca-Cola, Forum Cinemas ja EAS. Kui ka Sinu ettevõtte fookuses on kasv ja turundus, oled teretulnud!
Magnus Lužkov
Optimist Creative’i juht ja brändistrateeg
TULI juhatuse liige
Turundajate Liit (TULI) ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. Vaata, kes on need 51 ettevõtet, kes juba kuuluvad TULI-sse: turundajateliit.ee/liidust/liikmed
Võta ühendust, kui soovid liituda:
Maarit Mäeveer
Turundajate Liidu tegevjuht
+372 5331 5711