12.09.2024

Kaubamaja alustas koostööd reklaamiagentuuriga Sweep

Kaubamaja ja reklaamiagentuuri Sweep partnerlus toob sisulisi uuendusi Kaubamaja turundusstrateegiasse, säilitades samal ajal brändi ajaloolist väärtust. Lisaks tugevale loovjuhtimisele ja strateegilisele lähenemisele aitab agentuuri Sweep sügav arusaam digiturundusest Kaubamaja e-kanalite kasvupotentsiaali veelgi enam realiseerida.

Kaubamaja turundusdirektor Britta Ratas, Sweepi CEO ja loovstrateeg Siim Nikopensius ning Sweepi loovjuht Liisa Kivirähk. Foto: Kollaaž

Kaubamaja turundusdirektori Britta Ratase sõnul on Sweep algusest peale Kaubamaja hästi mõistnud. „Ilmselt teab iga bränd, kui oluline on omavaheline mõistmine. Kaubamaja pika ajaloo puhul ei ole meil otseselt vaja, et keegi tuleks ja brändi näo ringi teeks, vaid mõistaks, kuhu me oleme suundumas, mida me taotleme ning millistes protsessides ja uuendustes me toimetame, ning aitaks neid reklaamistrateegiliselt toetada. Pikk ajalugu omakorda tähendab ka seda, et ajaga kaasas käimine, olles samal ajal klassikaline ja ajatu, nõuab märksa pikemaajalise vaate ja strateegia nägemust, kui vaid ühekordse kampaaniaga lainete löömist,“ rääkis Ratas.

„Meile tundus, et Sweep leidis kohe üles selle Kaubamaja tugevuse, millele järgmised aastad keskenduda nii, et muutub vaid vorm, aga tugev sisu jääb. Sweepi meeskond on samuti üsna unikaalne – lisaks tugevale strateegia- ja loovjuhtimisele ning heale disainitunnetusele on neil pädevus digitaalse reklaami juhtimisest, mis Kaubamaja e-kanalite vaates on ääretult oluline. Oleme oma koostöö esimese suuremahulise kampaania just live’i lasknud ning tunne on igati hea ja õige,“ lisas ta.

„Enam kui 60-aastase ajalooga Kaubamaja on kahtlemata üks tugevamaid brände Eestis ja kui mõelda, et tänapäeval on ettevõtete keskmine eluiga suhteliselt lühike, siis on meil kõigil Kaubamajalt palju õppida,” alustas Sweepi CEO ja loovstrateeg Siim Nikopensius. “Näiteks seda, et pika mängu mängimine toob edu, et bränd ei ole logo ning kuidas püsida ajakohasena läbi aastakümnete. Sellise eduloo jätkamine tekitab muidugi alati aukartust, aga see on ühtlasi kõige magusam osa ühe loovagentuuri igapäevast – võimalus töötada suure mõjuga projektide kallal ja luua pikaajalist väärtust. Niivõrd tugeva vundamendi peale on hea ehitada, turvalisem uusi lähenemisi katsetada ja lihtsam kasvupotentsiaali realiseerida. Näen, et Kaubamajas on midagi väga erilist, millist õhinat need väljavaated tiimis tekitavad ning kui hästi osapooled omavahel klapivad. See on suurepärane algus ühele pikale ja viljakale koostööle.”

kaubamaja sygiskampaania
Muusik Kohver Kaubamaja kampaanias. Foto: Kaubamaja

Sweepi loovjuht Liisa Kivirähk on Kaubamaja alati oma kliendiks soovinud. „Ma usun, et igal noorel creative’il on mingi nimekiri lemmikbrändidest, mida tahaks endale kliendiks. Minu jaoks on Kaubamaja alati olnud seal kirjas. Julgen arvata, et ma pole ka ainuke. Kindlasti mängivad siin rolli isiklikud kogemused, kuid Kaubamaja puhul tekitab minus suuremat elevust, isegi aupaklikkust nende panus Eesti kultuuri ja ühiskonda. See ajapikku loodud pärand on andnud neile X-faktori, mis muudab nad Eestis päris ainulaadseks. Nüüd on meie töö seda positsiooni vaid lihvida, tugevdada, future-proof’ida. Siht on silme ees, ideid jagub küllaga, hakkame otsast pihta,“ selgitas Kivirähk.

Esimene suur kampaania, mille nägudeks on räpipundi 5MIINUST liige ja muusikaettevõtja Kohver ning „MasterChef Eesti“ esimese hooaja võitja Jana Guzanova, lansseeriti mõni päev tagasi. Mitmetahuline kampaania ulatub visuaalist märksa kaugemale, põimides omavahel sügismoodi, värskelt avatud Tartu Kaubamaja Toidumaailma ning erinevaid digilahendusi.

Toimetas: Siim Kera, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt