Kas kõige jätkusuutlikum üritus on üritus, mida ei toimu?
Milline on kõige jätkusuutlikum üritus? Sellele ja paljudele muudele põletavatele küsimustele leiame vastused 4. oktoobril toimuval Impact Day eelüritusel Roheline TULI, mis kutsub kõiki üritusturundajaid, kliente ja koostööpartnereid arutlema üritusturunduse jätkusuutlikkuse teemal.
Jututeemat jagub!
“Ega meist keegi ei oska olla 100% kindlad, et just praegu nende kasutusel olev viis ürituste korraldamiseks on kõige keskkonnasõbralikum. Selle jaoks peamegi kokku saama ja kõik kaardid lauale panema. Jätkusuutlikkus ei ole selline teema, mida keegi saaks küüned enda poole hoides ja ise kuskil nurgas nokitsedes teha. Me elame samal planeedil! Jagatud kogemused on parim viis selleks, et ühel päeval saaksime kõik rõõmsalt öelda, et meie üritused on jätkusuutlikud,” kommenteerib ürituse ellukutsumise peamist põhjust TULI juhatuse liige Katriin Hunt.
Ta jätkab: “Täna on rohkem küsimusi kui vastuseid. Oleme nõiaringis, kus valikuid on tohutult palju, aga mis on see õige vastus? Eks näis, kui targana me sealt välja tuleme – võib ka juhtuda, et pea hakkab ringi käima ja oleme veel rohkem segaduses. Aga kindel on see, et teema olulisus on tõstetud ja siit edasi saab ainult paremuse poole minna.”
Oma kogemust jagavad üritusturundusagentuurid, kestlike ürituste entusiastid ja kliendid. Räägime lähemalt sellest, mis on jätkusuutlik üritus.
Õppetunnid ja tõdemused: milline on kestliku ürituse retsept?
Esimesena võtab seminaril sõna Acento partner, kestlike ürituste entusiast Raimo Matvere: “Acento on agentuur, mis on viimased 3,5 aastat aidanud üritustel muutuda kestlikumaks. Oleme lugenud, kirjutanud, õppinud, esitanud ebamugavaid küsimusi ja saanud ebamugavaid vastuseid, jooksnud peaga vastu seina, ajanud lati maha, sorinud prügis, nüginud omavalitsusi mõjukaid otsuseid tegema ning näinud ka imesid juhtumas.
Roheline TULI seminaril vaatame kogemusele otsa ja mõtiskleme, kas kestlik ürituskorraldus on üldse oluline. Kui jah, siis kellele? Mis hetkest on üritus kestlikult korraldatud? Mis siis alustuseks üldse tegema peaks, et kestlikumaks muutuda?”
Üritusturundusagentuurid jagavad kogemusi
Oma kogemust on jagama kutsutud kaks üritusturundusagentuuri. Jolose jätkusuutlike ürituste ekspert Katre Kahre räägib ilustamata jätkusuutlike ürituste korraldaja elust. Katre selgitab, mida tähendab agentuuri jaoks jätkusuutlike ürituste korraldamine, millised on olnud õnnestumiste ja ebaõnnestumiste õppetunnid ning milline on klientide meelestatus.
Milestone ja Radiustech partner Maris Altsoo jagab seminaril oma tehnilist know-how’d ja kogemust: “Räägime sellest, kuidas klassikalisi “ühekordseid” lahendusi muuta mitmekordseks ning kuidas jätkusuutlikumad turunduslahendused säästavad lisaks ressurssidele ka turundusjuhi aega.”
- Millal? 4. oktoober kell 10.00-13.00
- Kus? Põhjala tehas, Sepikoja Galerii (Marati 5)