Intense’i strateegina asus tööle kogenud turundusjuht Triin Lõoke
Kasvuagentuuris Intense Growth HUB alustas strateegina tööd Triin Lõoke, kel on ligi 20-aastane turunduskogemus mitmetest rahvusvahelistest toidu- ja joogitööstuse ettevõtetest. Ta on töötanud Eesti juhtivate brändidega nagu Premia, Eriti Rammus, Väike Tom, Rakvere, Tallegg ja Saaremaa Vodka.
Agentuuriga liitumine oli Triinu sõnul loogiline samm tema eneseteostuse teekonnal ja see annab võimaluse astuda turundusprofessionaalina suure sammu edasi. “Liitusin Intense’iga, et arendada endas meediaspetsiifilisi kompetentse,” kommenteeris Triin.
Ühtlasi näitab Triinu kogemus, et turunduseelarvest investeeritakse 60-70% meediasse. Seetõttu tundis ta ka vajadust täiustada enda teadmisi, kuidas need investeeringud võimalikult tulemuslikult tööle panna ja kuidas seda mõõta.
”Mulle on alati olnud omane soov asjadest põhjalikult aru saada ja strateegi roll on suurepärane võimalus kombineerida praktiline turundustöö kogemus ja meediateadmised. Seda enam, et meediatarbimine on üha enam killustunud,” kommenteeris ta.
Intense’i tööleasumisel said Triinu sõnul määravaks agentuuri tööpõhimõtted. Ta selgitas, et Intense on võtnud meediaagentuuride seas unikaalse koha, positsioneerides end kasvuagentuurina, mis tähendab võimekust olla oma klientidele strateegiliseks partneriks äriliste eesmärkide saavutamisel.
”Siin ollakse numbrite usku ja kasutatakse neid oma töö erinevates tahkudes igapäevaselt. Selline tööstiil on mulle väga südamelähedane. Kõhutunne ja arvamused-diskussioon on väga teretulnud, kuid seda võiks võimalusel alati numbriliselt toetada,” selgitas ta.
Märkimisväärselt muutunud tarbijakäitumine
Strateegi rollis alustanud Triin Lõokese sõnul on praegune ajahetk agentuuri toolile istumiseks väga põnev, kuna ettevõtete ja turundajate ees on mitmed suured väljakutsed.
“Üks väga oluline, võiks öelda suisa põhjapanev teema, on klientide tundmine. Ostlemise harjumused, tarbimine ja tarbijate vajadused on viimase pooleteise aastaga märkimisväärselt muutunud,” kinnitas Triin.
Triin lisas, et see võib näida elementaarse õpikutarkusena, kuid on äärmiselt vajalik tugineda oluliste otsuste tegemisel usaldusväärsetele andmetele, uuringutele ja analüüsidele: ”Kahe agentuuris töötatud nädala tulemusel on mul väga hea meel olnud tõdeda, kui paljud kliendid juba mõtlevad samamoodi.”
Ainuüksi viimase kahe aastaga on meie andmebaasi lisandunud üle 80 erineva Intense’i teostatud uuringu.
”Selline muljetavaldav andmebaas pakub võimaluse teha võrdlusi erinevate valdkondade ja klientide vahel, et benchmarkida ennast ka teiste turuosalistega,” tõi Triin välja.
Kirgliku Eesti toidu austajana viskas Triin õhku idee toidutootjate ja jaekettide koostööst, sest keerulised ajad peidavad endas alati ka võimalusi ning koostöös ja sünergias peitub tõeline jõud!
“Täna on nii toidutootjad kui jaeketid sama väljakutse ees – pakkuda ostjatele nende oodatud igapäevast kaubavalikut, arvestades samas nende rahalist võimekust,” sõnas ta. “Kuna ollakse nii-öelda ühes paadis ja lõppeesmärk on sama, siis Eesti tootjad ja jaekaupmehed saaksid teha veel tihedamat koostööd pakutava kaubavaliku osas. Sel oleks positiivne mõju nii keskkonnaaspektist vaadatuna kui ka Eesti majandusele tervikuna.”
Asendamatu kliendipoolne vaade
Intense’i juhi Liis Operi sõnul toob Triin agentuuri oodatud värskust ja kliendipoolset vaadet.
„Meil on juba majas tugev kompetents ja kogemused kasvustrateegiate loomises, meediaplaneerimises, uuringute ja analüütika osas. Triinu tulek tiimi annab väärtuslikku täiendust klientide äri paremaks tundmiseks, et neid igapäevastes väljakutsetes veelgi tõhusamalt toetada,“ ütles Liis.
Ta lisas, et Intense suurimaks ülesandeks on aidata oma klientidel kasvada ja oleme neile sel teekonnal üha tugevamaks partneriks.
”Võimekust olla strateegiliseks partneriks hindavad kõrgelt ka agentuuri kliendid. Näiteks TULI värske turundusagentuuride positsiooni ja klientide rahulolu uuringu tulemusel hindasid kliendid seda Intense’i kõige suuremaks väärtuseks. See aspekt hinnati meie puhul kõrgemaks ka võrreldes valdkonna keskmisega,“ tundis ta heameelt.
Triin Lõoke töötas enne Intense’i strateegi ametisse asumist 3 aastat Eesti vanima ja suurima jäätisetootja Premia Tallinna Külmhoone turundusjuhina. Lisaks on Triin töötanud 13 aastat Eesti suurimas toidutööstusettevõttes HKScan Estonia nii Rakvere turundusjuhi kui ka Baltikumi brändi- ja kommunikatsioonijuhina ning 3 aastat joogitootja Altia Eesti tootegrupijuhina. Triinul on magistrikraad turunduses ja äriprotsesside juhtimises Tallinna Tehnikaülikoolist ning hetkel õpib ta Tallinna Ülikooli magistrantuuris organisatsioonikäitumist.
Autor: Intense Growth HUB