09.09.2019

I.L.U., ABC Kinga ja SHU turundusjuht on Hanna Loodmaa

Tallinna
Kaubamaja Grupi ilu- ja jalatsikaubanduse turundusjuhina alustas tööd Hanna
Loodmaa.

Fotol: Hanna
Loodmaa

Kevadel koondas Tallinna Kaubamaja Grupp ilu-
ja jalatsikaubandused ühtse juhtimise alla. Alates sügishooajast on I.L.U., ABC Kinga ja SHU turundusjuht Hanna Loodmaa. 

„Mood, ilu ja turundus sütitavad mind sisemiselt,“ ütles Hanna Loodmaa. „Tõsi, nii ilu- kui jalatsikaubandus on äärmiselt konkurentsitihedad
valdkonnad, kuid samas – milline ala seda poleks. See muudabki töö põnevaks.
Kõik kolm – ABC King, SHU ja I.L.U. – on väga tugevad brändid, kellel on suur
ja lojaalne kliendibaas. Kingavaldkonnas oleme juba teinud tiimiga palju tööd
kliendipositsioneeringu ja sortimendiga. Ees on ootamas mitmeid põnevaid
muutusi ja arenguid nii ABC Kingas kui SHU-s.“ 

Hanna Loodmaa on Tallinna Kaubamaja Grupis olen töötanud ka varem, aastatel 2014–2018 oli ta Kaubamaja moemaailmade turundusspetsialist ja ajakirja Hooaeg tegevtoimetaja. „See kogemus oli minu jaoks väga inspireeriv. Korraks oli vaja hinge tõmmata ning proovida kätt agentuuris Age Creative, mis oli hea vaheldus, kuid kirg kaubanduse ja turunduse vastu tõi mind tagasi Tallinna Kaubamaja Gruppi,“ lisas ta.

Loodmaa hindab kõrgelt Tallinna Kaubamaja
Grupi innovaatilisi ja ambitsioonikaid
tulevikuplaane. „Mul on hea meel liituda professionaalsete tiimidega nii
mõlemas ketis kui ka grupi tasandil.“  

ABC Kinga loovpartneriks on sisuloome ja digiturunduse agentuur VAAS,  kellega koos on nüüdseks tehtud ka esimene kampaania. SHU on teinud pikka aega koostööd Utopiaga. I.L.U.-l hetkel oma kindlat loovagentuuri ei ole. Meediaagentuuriks on Inspired Universal McCann.

Tallinna Kaubamaja Grupi ilu- ja jalatsikauplusi juhib alates 1. maist Anne-Liis Ostov. Tallinna Kaubamaja Grupile kuuluv TKM King opereerib 24 ABC King ja SHU kaubamärgi all tegutsevat jalatsipoodi ja TKM Beauty Eesti 6 I.L.U. kosmeetikakauplust.

ABC Kinga, SHU ja I.L.U. turundustiim on praegu 2-liikmeline, lisaks Hanna Loodmaale kuulub sinna turundusspetsialist, hetkel otsitakse juurde projektijuht-assistenti, huvilised on teretulnud võtma ühendust e-posti aadressil:

Tallinna Kaubamaja Gruppi kuuluvad kaubamärgid nagu Kaubamaja, Selver, Selveri Köök, Tartu Kaubamaja keskus, Viking Motors, KIA, ABC King, SHU, I.L.U., Viking Security. Grupi lojaalsusprogramm Partnerkaart on üle 670 000 püsikliendiga suurim Eestis.

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt