Havas Creative’i AD Santino Calvo töö valiti „American Illustration and American Photography“ arhiivi
Väljaanne „American Illustration and American
Photography“ (AI-AP) korraldab igal aastal konkursi illustraatoritele ja
fotograafidele. Töid hindab kõrgetasemeline žürii ning väljavalitute pildid ja
fotod leiavad koha kas AI-AP trükiväljaannetes või veebiarhiivis, kust neid
siis soovi korral kasutada saab. AI-AP baasi tase on niivõrd kõrge, et seal
olevat loomingut kasutatakse raamatute, ajalehtede ja ajakirjade, reklaamide,
plakatite jm tarbeks.
Fotol: Havas
Creative’i AD Santino Calvo
Kandideerimiskutse on üldjuhul avatud ainult Ameerika
avalikkusele, kuid Eestis elaval ja Havas Creative’is töötaval AD-l Santino
Calvol õnnestus tänu oma New Yorgis olevale esindusagentuurile osaleda. Sellel
aastal esitati üle 7000 töö, millest aktsepteeri vaid 413. Žüriis hindasid töid
näiteks Crown Publishingi, The New York Timesi, Buzzfeedi, Art + Mechanicali ja
National Geographicu esindajad.
Santino töö nimega “Programmatic Advertising”
sai endale püsikoha AI-AP arhiivis, mis tähendab, et nüüd on Santinol aja
jooksul võimalus luu oma AI-AP võidutöödest online portfoolio. Lisaks saavad
kõik huvilised, kellele tema käekiri ja stiil meeldivad, Santinoga otse
kontakti võtta.
Santino töö “Programmatic Advertising”
„Programmatic Advertising“ on loodud Havas Marketing 360 (mis tol ajal kandis nime Idea360) ühe
podcasti kaaneks. Podcasti teemaks oli programmatic
reklaam ehk automatiseeritud reklaamiost. Oma teoses võrdles Santino seda tüüpi
reklaami kalapüügiga, sest sisuliselt teeb programmatic
just seda: püüab uusi kliente.
Silja Oja, Turundajate Liit