GALERII | Roheline TULI: ärme ole kapseldunud, jagame teadmisi teistega
9. oktoobril kogunesid TULI liikmed seminarile Roheline TULI, mis sel korral keskendus rohkemale kui ainult üritusturundusele. Luubi alla võeti reklaam, digi ja meedia ning arutleti, kuidas roheline turundus meie tööd mõjutab.
Jonathan Lang Interlinked Agency-st tõi välja, et võime kõik olla tublilt jätkusuutlikud, aga kui teeme seda oma väikeses kapslis, teistega teadmisi jagamata, siis sellel pole pikas perspektiivis tulevikku.
“Leiame need mõttekaaslased, kes juba tegelevad sulle huvitava teemaga ja lahendame koos probleeme,” ütles Lang.
Seda me ka tegime, tuues 9. oktoobril Põhjala tehases kokku Turundajate Liidu liikmed, et arutada jätkusuutlikel teemadel ja lõhkuda barjääre üritusturunduse, meedia, digi, brändide ja loovagentuuride vahel.