Fairy’st sai Fair. P&G avaldab toetust LGBTQ+ inimestele.
Procter&Gamble rebrändis London Pride’i kuul oma 70-aastase nõudepesuvahendi, müüki tulid pudelid, mil nimeks Fair ja kaunistuseks vikerkaarelipp.
Kampaaniaga soovib P&G tekitada diskussiooni LGBTQ+ ehk lesbide, geide, bi- ja transseksuaalsete inimeste õiguste ning perede teemal ja vastata paremini oma noorema tarbijaskonna ootustele ja väärtushinnagutele.
Procter&Gamble’i LGBTQ+ kommunikatsioonijuht Brent Miller ütles, et ettevõte soovis teha midagi, millel on kõrgem eesmärk ja tähendus sihtrühma jaoks. “Aina rohkem tarbijaid ootab, et brändid võtaks seisukoha ühiskondlikel teemadel,” lisas Miller. P&G suuruse ettevõtte sõnal on kahtlemata mõju ja kõlapinda.
Fairy rebrändingu edu ei mõõdeta traditsiooniliste turundusmõõdikutega, vaid ühiskonnas tekitatud diskussiooni põhjal.
Kampaania toimub koostöös heategevusorganisatsiooniga Albert Kennedy Trust, mis tegeleb kodutute või probleemsetes kodudes elavate LGBTQ+ noorte abistamisega. P&G annetab organisatsioonile 50 000 inglise naela ning lisaks teatud summa iga müüdud pudeli pealt.
Loe ka:
P&G rebrands Fairy to Fair to get people talking about LGBTQ+ rights
Why P&G is rebranding Fairy as Fair
Silja Oja, Turundajate Liit