12.04.2019

ERR reklaamib esimest korda oma tähtsamaid väljundeid ühtse tervikuna

Esimest korda reklaamib ERR oma uudistetoimetuse tähtsamaid
väljundeid ühtse tervikuna, kanaliteüleselt. Kolm lihtsat 20-sekundilist
reklaami räägivad samas võtmes uudisteportaalist err.ee, ETV Aktuaalsest
Kaamerast ja Vikerraadio Päevakajast. ERRi telekampaania “Kvaliteetaeg” autor
on loovagentuur Salama.

Fotol: ERR-i turundus- ja müügiosakonna
juhataja Marika Jahilo

Tänasel
meelelahutuslikul, tõejärgsel, libauudiste, klikimajanduse jne ajastul on
uudiste kvaliteet tähtsam kui kunagi varem – kunagi ei või teada, kas loetud,
kuuldud või nähtud uudis on ehtne või väljamõeldis, kontrollitud või kuulujutul
põhinev, sisukas või ainult kõlava pealkirjaga.  

ERRi
reklaamid näitavadki, et pealtnäha täpselt samas tegevuses meediatarbijad võivad
tegelikult väga erinevate asjadega tegeleda – üks istub telefonis, arvutis või
liiklusummikus ning lahutab paremal juhul meelt, halvemal juhul aga saab petta,
teine aga veedab aega kvaliteetselt, ERR-i uudistega. 

Vikerraadio:

AK:

err.ee:

Huvitav
nüanss, mida tavavaataja ei näe, on reklaamide casting, mis viidi läbi ERR-is – kuuest osatäitjast neli on ERR-i
enda töötajad, kellest vaid üks viibib ka oma tavatöös kaamera ees. 

“Kampaania
eesmärk oli rõhutada kvaliteetsete uudiste olulisust inimese elus. Rahvusringhäälingu
tugev uudistetoimetus toodab erinevaid uudisteformaate meie kõikidele
platvormidele. Ei ole oluline, kas saad oma päeva uudiste doosi Vikerraadiost,
portaalist või õhtusest AK-st, oluline on, et oled informeeritud ja saad elus
paremaid valikuid teha. Kasuta oma aega kvaliteetselt, tarbides
kvaliteetmeediat müra- ja reklaamivabalt,“ rääkis ERR-i turundus- ja müügiosakonna
juhataja Marika Jahilo

„Ajastasime kampaania valimiste-aegsesse perioodi, mil
huvi meedia vastu on tavalisest kõrgem. Tulemuslikkust on raske mõõta, aga näiteks
õhtuse AK otsevaatajate arv on kasvanud aasta varasema perioodiga võrreldes 13%
võrra ja ulatus 147 000 inimeseni. Kuigi kasv on iseloomulik
valimisteperioodile, on väike tõuge reklaamklipi näol seda tõusu kenasti
toetanud,” kommenteeris ta kampaania tulemuslikkust. 

  • Klient:
    ERR
  • Turundus-
    ja müügiosakonna juhataja: Marika Jahilo
  • Uudisteportaali,
    ETV2 ja Raadio 2 brändijuht: Janika Möls
  • ETV,
    Vikerraadio ja ERRi brändijuht: Madis Sein
  • Uudiste-
    ja sporditoimetuse peatoimetaja: Anvar Samost 
  • Loovgentuur:
    Salama
  • Loovjuht ja copywriter:
    Madis Ots
  • Projektijuht:
    Anu A. Ots 
  • Tootja:
    Caviar Films
  • Režissöör ja produtsent:
    Kaimar Kukk

Silja Oja, Turundajate Liit

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt