Epica Awards lõi soolise võrdsuse kategooria
Tänavu on Epical võimalik esitada eraldi kategooriasse kampaaniaid, mis võimestavad naisi ja võitlevad LGBTQ+ kogukonna diskrimineerimise vastu ehk tegelevad soolise võrdõiguslikkuse edendamisega ning erinevate soo- ja seksuaalsete identiteetide normaliseerimisega.
Uue kategooria, mis kannab nime Gender Equity (tõlk. sooline võrdsus), pakkus välja Epica kommunikatsioonijuht Katia Chelpanova, kelle sõnutsi esitati varem selliseid töid sotsiaalkategooriasse, aga seoses #metoo liikumisest alguse saanud muutustega ühiskonnas vajavad antud teemasid puudutavad kampaaniad eraldi kategooriat ja tähelepanu.
Teine uus kategooria on Epical tänavu Creative Use of Data (tõlk. andmete loov kasutamine).
Epica Awards on ainus rahvusvaheline loovkonkurss maailmas, mille žürii koosneb turundusajakirjanikest, mis tagab osalejatele hindamise objektiivse ja võitjatele laia kajastuse meedias.
Epica ootab töid kuni 1. novembrini. 100 € soodsama hinnaga saab töid konkursile saata kuni 31. augustini.
Lisainfo: www.epica-awards.com
Silja Oja, Turundajate Liit