16.09.2024

Eesti suurimas meediaagentuuris toimuvad muutused

Viimaste aastate tehnoloogilised ning keskkonnateemalised arengud mõjutavad paratamatult kõiki elualasid ning erandiks ei ole ka turundusmaastik. Eesti suurim meediaagentuur Inspired Universal McCann mõistab, et muutunud maailmas on senisest veelgi olulisem leida võimalikult nutikad viisid, kuidas oma klientide äritulemuste saavutamisele kaasa aidata. Selleks, et ükski oluline teema ei jääks tähelepanuta, on otsustatud ettevõttes ümber reorganiseerida juhatuse liikmete rollid. 

Vitali Bondarenko. Foto: Erakogu

Meelis Järvela, kes kuulub ka omanike ringi, võtab oma südameasjaks klientide strateegiliste suundade paika sättimise. Mõttemallide muutunud ajastul on ettevõtetel vaja leida oma töötav sisend tarbijatega suhtlemiseks. Olgu selleks siis tehnoloogilised arengud, jätkusuutlikkus, automatiseerimine või kaubamärgi terviklikkus. 

Vitali Bondarenko, kes on pikaajaline ettevõtte juhatuse liige, hakkab kandma tegevjuhi rolli. Üle 20-aastane kogemus turundusvaldkonnas on Vitalist vorminud tugeva praktiku, kes mõistab, kuidas killustunud meediamaastikul kõige efektiivsemalt opereerida. Tema analüütiline lähenemine aitab ettevõtte võtmeisikutel pakkuda oma klientidele nutikaid valikuid, et veelgi tõsta nende konkurentsivõimet. 

Ettevõte tervitab valdkonnas esile kerkinud jätkusuutlikkuse teemade arutelusid. Näeme, et nii meie kliendid  kui ka meediakanalid on järjest rohkem väärtustamas keskkonnasõbralikku majandamist. Äriliste eesmärkide kõrval on täna kindlasti oluline ka ökoloogilise jalajälje vähendamine, sh turundustegevuste puhul. Eesti on maailma mastaabis küll väike, kuid iga väiksemgi panus on oluline.

Inspired on võtnud eesmärgiks iga aastaga vähendada oma ettevõtte mõju keskkonnale. Lisaks enda panusele tunnustame ka meediakanaleid, kes astuvad samme rohemajanduse suunas, kasutades näiteks energiasäästlikke lahendusi või tuues turule rohkem reklaamiformaate, mis ei vaja materjalide utiliseerimist. Sääraseid arenguid näeme lähiaastatel kindlasti aina enam ning oleme omalt poolt valmis sellele ka kaasa aitama. 

Inspired Universal McCann OÜ omab Eesti meediaagentuuride seas juhtivat positsiooni alates 2013 aastast. 2024 aasta müügikäive oli ettevõttel 23,1 miljonit eurot.

Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt