03.09.2019

Disainibüroo, mis armastab oma vigu (ka teistega jagada): Velvet on andnud välja uue Fakapeedia

“See, kel on edu kõrval ka kehvasti läinud, on enda vastu ausam. Enesekindlus aitab tehtud vigu märgata ja tunnistada. Mitte, et see mõnus oleks. Ent õpetab paremini mõistma, oma eeliste ja puuduste segust säravamat tulemust luua.” – lõik Fakapeedia 86. leheküljelt, mis raamatu mõtte kenasti kokku võtab.

Fotol: Fakapeedia. Teadusliku fakapismi alused. Teine, täiendatud trükk.

Raamatu autor Villu Arak on teost koostades intervjueerinud Velveti töötajaid ja lähedalseisvaid isikuid. Tulemusena on sündinud humoorikas, kohati valusalt aus, aeg-ajalt ropp raamat. Kohustuslik kirjandus igale disainerile, reklaamijale ja turundajale. Kindlasti ka ettevõtete juhtidele.

Fakapeedia sisaldab uute lugude seas ka parimaid pärleid eelmisest väljaandest. Mõned näited sisukorrast:

  • See, kus startupperitel jõle kiire oli
  • See, kus advokaadid esmaspäevaks logo tahtsid
  • See, kus julm armuke meid paitab
  • See, kus me Savisaare sünnipäeval tankistid olime
  • See, kus me jõulukaarte kardame
  • See, miks meile “turundus” ei meeldi

Aplaus Velvetile enesepaljastuse ja -iroonia eest. Kes enda üle nalja ei viska, seda ei saa tõsiselt võtta.

Silja Oja, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt