LAADI ALLA | Rõõm, meemid ja kohalikkus ehk väike valik 2024. aasta trende
Kui Eestis on dentsu meediaagentuur, siis mitmel pool maailmas tegutseb ka dentsu Creative. Just nemad panid kokku nimekirja trendidest, mida uuel aastal turunduses silmas pidada.
- ODE TO JOY
Maailmas, kus rõõmu pole piisavalt, muutub see tähtsamaks kui kunagi varem. Rõõm, pehmus ja mängulisus aitavad kaitsta kaootilise ja muutliku maailma eest. Ei ole juhus, et 2023. aastat valitses roosat kiiranud Barbie.
- THE MEMES OF PRODUCTION
Žanrid ja formaadid, mida on peetud muutuste elluviimiseks liiga pehmeks, pealiskaudseks või triviaalseks, saavad uue hingamise. Tänapäevane meemide vormis jutuvestmine on võimsaks tööriistaks ning aitab rääkida sotsiaalsete muutustega ning kliimaga seotud lugusid.
- HERE WE ARE NOW
Siin me oleme. Maailm on pärast pandeemiat keeruline ning elukalliduse kriis kimbutab. Selles olukorras hinnatakse üha enam kodule lähemal asuvaid kaupu ja teenuseid, mis toetuvad kohalikele traditsioonidele.
- THE MAGIC IN THE MACHINE
Kuna tehisintellekt avaldab samal ajal nii muljet kui ka veidi häirib, on aeg küsida, milline on tehnoloogia roll meie inimkonna tugevdamisel? Kuidas saab tehnoloogia suurendada kujutlusvõimet ning kujundada uusi kogemusi, mis ühendavad füüsilist ja virtuaalset maailma? Näeme AI-ga seoses piiramatut fantaasiat, aga ka praktilisemat kasutust, mille abil parandada kliendikogemust.
- ME, MYSELF AND US
Digitehnoloogia areng ning tehisintellekti uuenduslik kasutamine on pannud meid ümber hindama oma suhteid kogukondade ja kollektiividega. Meie enda identiteet areneb samuti, sest on rohkelt võimalusi, kuidas meie virtuaalkarakterid saavad maailmaga suhelda.
Autor: dentsu