Dentsu grupp avab Eestis iProspecti esinduse. Roger Puks: „Eelis on meie rahvusvahelisus.“
iProspect on dentsu gruppi kuuluv tulemusturundus (performance marketing) agentuuride kett, mis on esindatud 94 riigis ülemaailmselt. Kokku töötab iProspecti brändi all üle 8000 eksperdi, teenindades enam kui 2600 klienti. 2022. aasta esimesest kvartalist tegutseb iProspect kaubamärgina ka Eesti turul.
Eestis juhib iProspecti pikaajalise e-kaubanduse kogemusega ja 2021. aasta detsembris Dentsu Estonia AS-ga liitunud Roger Puks.
„Eks vajadus selliste teenuste järgi on olnud juba mitu aastat. Seda kiirendas aga oluliselt ülemaailmne tervisekriis, mis sundis väga lühikese aja jooksul nii ettevõtteid oma äris kui tarbijaid oma ostukäitumises digitaliseeruma. E-poe omamine ei ole jaekaubanduses enam unikaalne eelis, vaid ellujäämiseks kriitiliselt oluline,“ ütleb iProspect Eesti juht Roger Puks.
Dentsu Estonia AS-i juhi Britte Maidra sõnul on ettevõte valmistunud iProspecti lansseerimiseks juba pikalt. „Hoo sai see plaan aga sisse siis, kui Roger meie tiimiga liitus. Rogeril on väga selge nägemus, millest klient puudust tunneb, sest tuleb ise värskelt kliendi poolelt,“ selgitas Maidra. Tema sõnul on Dentsu Estonia tütarfirmadel Lätis ja Leedus iProspecti esindused olemas juba aastaid ning üheks väga oluliseks vajaduseks lansseerida see ka Eestis on just Baltikumi ülene klientide teenindamine.
iProspecti juhtima tulnud Roger hindab tööpõldu päris suureks ja võimaluste rohkeks. Kuna bränd ja teenused on teistel turgudel juba olemas, siis nende ülesse ehitamisele läheb vähem aega. „Saame kohe tööle asuda, sest iProspecti võrgustik maailmas on nii suur, et otseselt midagi nullist alustada ei ole vaja. Paljud teenused ja tööriistad saame kolleegide eeskujul kohe kasutusele võtta, iProspecti brändingust rääkimata,“ selgitab Puks. Siiski on tema sõnul oluline aeg läinud meeskonna välja koolitamisele, vajalike sertifikaatide tegemisele ning teiste riikide kolleegidega võrgustiku loomisele.
Teenustena hakkab iProspect Eestis pakkuma tulemusturundusele orienteeritud tegevusi eelkõige Google’i ja Facebooki reklaamiplatvormidel ning strateegilist tuge äritulemuste kasvatamiseks läbi online kanalite. Plaanime pakkuda täisteenuslahendust, kus konsulteerime kliendi online turundusega seotud tegevusi arendusest valmimiseni.
Millised eelised on kliendil veel?
„Kindlasti on kliendile igapäevaselt kõige suurem võit konkreetsed tema äriga seotud KPI-d digikanalite kasutamisel, lisaks keerulistes ja tehnilistes küsimustes meie oskused ja tugi. Vähem oluline ei ole ka see, et nagu kõigi dentsu gruppi kuuluvate agentuuride puhul, siis ka iProspecti klientidel on eelis meie rahvusvahelisus,“ toob Puks välja iProspecti eelised.
Tema sõnul töötab iProspectis üle maailma ligi 8000 töötajat ning see on sisuliselt otseliin suurele hulgale digispetsialistidele üle maailma, mis tähendab, et saadakse kerge vaevaga küsida nõu, abi ning kogemuste jagamist erinevate kategooriate kohta. Ühtlasi ollakse valmis nõustama kliente, kes soovivad oma toodete ja teenustega siseneda uutele turgudele.
„Kui omame kliendi sihtriigis iProspecti esindust, siis oleme kindlasti võimelised läbi nende rääkima kaasa kohalikku turgu ja tarbijat puudutavatel teemadel ja aitama kliendi välisturgudele laieneda,“ ütleb Puks.
Roger Puks esineb ka 17. märtsil toimuval Eesti E-Kaubanduse Liidu poolt korraldataval konverentsil Baltic e-Commerce Forum 2022, kus ta räägib teemal: „(Digital) Trends to look out for in the coming months.“
Dentsu on TULI liige. TULI ühendab kõiki turundusega tegelevaid professionaale, kes on huvitatud erialase taseme tõstmisest ning valdkonna ärksaimate kaasamõtlejate hulka kuulumisest. TULI-sse kuulub praegu 90 liiget.