06.03.2025

Dalton kaasas visuaaleksperdi Meelis Opmanni, et tugevdada loov- ja disainivõimekust kommunikatsiooniteenustes

Kommunikatsiooniagentuur Dalton alustas koostööd ligi 20-aastase kogemusega brändingu ja disaini eksperdi Meelis Opmanniga, tuues esmakordselt Eestis suhtekorraldusvaldkonda sisse püsiva loovlahenduste visuaalse vaate.

Meelis Opmann. Foto: Erakogu

Eesti Kunstiakadeemia graafilise disaini haridusega Meelis Opmann on oma senise karjääri jooksul loonud visuaalseid identiteete enam kui sajakonnale brändile – nende seas on nii Coop, Enefit kui ka Eesti Vabariik 100 bränd. Lisaks on tema käe all kasvanud ka rahvusvaheliselt edukas Tactical Foodpack, mille visuaalne keel on arenenud koos brändi kasvuga. Tema tööd on pälvinud rohkelt tunnustust nii Eestis kui Euroopas. 

Daltoni otsese partnerina tegutsedes jään ikka püsima oma liistude juurde, kuid igapäevases tihedas koostöös lisan kommunikatsiooniagentuuri tegevusele juurde disaini võimekuse ning looveksperdi vaate. Ühtlasi saan Daltoni abiga enda projektidele kaasata kommunikatsiooni juba brändi loomise varases etapis, et siduda strateegia, lood ja disain ühtseks tervikuks,“ selgitas Meelis Opmann.

Daltoni asutaja Ivo Kallasmaa sõnul on see samm loogiline jätk agentuuri arengule. „Rahvusvaheliselt on tavapärane, et kommunikatsiooniagentuurid kaasavad ka loov- ja disainispetsialiste, kuid Eestis on see pigem erand. Meelise lisandumine tugevdab Daltoni võimekust juba algfaasis pakkuda terviklikke lahendusi, kus strateegia, tekstiloome ja visuaalne keel toetavad üksteist. See annab meile suurema paindlikkuse nii majasiseselt kui ka koostöös teiste turundus- ja loovagentuuridega, kellega jätkame senist tihedat partnerlust ja oskame küsida senisest veelgi paremaid turunduslahendusi“ märkis Kallasmaa. 

Digisuund ja andmepõhine turundusfookus 

Daltoni arengu- ja laienemisfaas on kestnud juba mõnda aega. Kaks aastat tagasi liitus agentuuriga digistrateeg Katrin Pihela, kelle ülesandeks on aidata Daltonil jõuda inimesteni õigetes kanalites, õigete formaatide ja andmepõhiste lahendustega. 

„Tugev bränd, head lood ja kiire reageerimine on olulised, aga sellest ei piisa, kui sa ei jõua oma sõnumiga sinna, kus inimesed tegelikult viibivad. Just siin tulebki mängu andmepõhine digiturundus, mis aitab sõnumid õigetesse kohtadesse viia,“ selgitas Pihela. 

Katrinil on laiapõhjaline kogemus nii spordikaubandusest, messindusest kui ka tippagentuuri Tabasco ridadest, andes talle tugeva aluse erinevate sihtrühmade ja kanalite mõistmiseks. 

090a0364
Katrin Pihela. Foto: Erakogu

Mitmedimensioonilised ja mõõdetavad lahendused 

Meelise ja Katrini liitumine on Daltoni teenuseid veelgi mitmekesistanud ja tugevdab agentuuri võimekust pakkuda terviklikke, tulemuslikke ja mõõdetavaid lahendusi. Koostöös klientide ja vajadusel ka teiste valdkonna parimate partneritega saab Dalton pakkuda nii strateegiliselt kui loovalt kõrgetasemelist kommunikatsiooni.

090a0413
Daltoni tiim. Foto: Erakogu

Autor: Dalton
Toimetas: Kärt Tomp, TULI

Kõik uudised

TULIs on üle saja liikme. Liitu sinagi Eesti suurima turunduskogukonnaga!

Loe siit, mis hüvesid TULI liikmed naudivad.

TULIst lähemalt