Coca-Cola loobub siltidest purgil, et tekitada inimeste sildistamise teemalist diskussiooni ühiskonnas
USA turule suunatud kampaanias “Unlabeled” (“Sildita”) eemaldas
Coca-Cola sildid tervelt seerialt Diet Coke’i purkidelt, et tõstatada
ühiskondliku sildistamise teemalist debatti ja anda sõna inimestele, keda
sildistamine puudutab.
Iseenesest pole ju silt kui selline halb, vastupidi, sildid aitavad meil näiteks nii tänaval kui kaubanduses orienteeruda. Hoopis teine
lugu on inimeste sildistamisega. On “silte”, mis on auga välja teenitud mida kantakse
uhkusega, aga need, mida inimene ise endale valinud pole, teevad haiget ja
võivad viia suurte konfliktideni.
Kampaania “Unlabeled” sai pehme alguse juunis 2019, kui siltideta Diet
Coke’i purgid ilmusid Coca-Cola sponsoreeritud üritustele. Uus purk ei ole täiesti brändinguvaba,
väikses kirjas toote nimetuse leiab selle tagaküljelt koostisosade loetelu juurest. Poelettidele jõuavad need tõenäoliselt alles järgmisel aastal.
“Unlabeled” on mõeldud kestma aastaid ja see tähistab suunamuutust Diet Coke’i kuvandis, hüpet sädelevast naiselikust joogist mitmekesisuse eestkõnelejaks. Diet Coke püüab selle muutusega vastata paremini noorte sihtrühma ootustele brändi suhtes.
Loovagentuur Anomaly L.A. on loonud terve lühifilmide seeria,
kus inimesed jagavad oma lugusid seoses sildistamise ja stereotüpiseerimisega:
Vaata ka:
Diet Coke Is Shedding Its Labels to Make Room for Stories About Identity and Resilience
These Unlabeled Diet Coke Cans May Hit The Store Shelves
Next Year
Diet Coke Takes on Complex Topic of Labels By Taking Off its Own
Silja Oja, Turundajate Liit